دانلود و خرید کتاب فراتر از محدودیت ذهن (استاد دنیای درونی خود شوید تا در دنیای بیرونی موفق شوید) تی. هارو اکر ترجمه منصور بیگدلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فراتر از محدودیت ذهن (استاد دنیای درونی خود شوید تا در دنیای بیرونی موفق شوید) اثر منصور بیگدلی

کتاب فراتر از محدودیت ذهن (استاد دنیای درونی خود شوید تا در دنیای بیرونی موفق شوید)

نویسنده:تی. هارو اکر
انتشارات:ناشر مؤلف
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۱۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب فراتر از محدودیت ذهن (استاد دنیای درونی خود شوید تا در دنیای بیرونی موفق شوید)

«فراتر از محدودیت ذهن (استاد دنیای درونی خود شوید تا در دنیای بیرونی موفق شوید)»نوشته تی‌هارو اکر و ترجمه منصور بیگدلی است. در این کتاب عادت‌ها و رفتارهای ساده ای را می آموزید که با وجود ساده‌بودن به موفقیت شما کمک شایانی خواهندکرد. درواقع با مطالعه این کتاب درخواهیدیافت که راه موفقیت از درون شما می‌گذرد و اگر تنها در چند عنصر تعیین‌کننده مهارت‌ یابید موفیقت می‌تواند بسیار ساده باشد. بخشی از کتاب: داشتن بعد از انجام دادن می‌آید. درست؟ معمولا پیش از آنکه داشته باشید باید کاری انجام دهید و پیش از آنکه بتوانید کاری انجام دهید، باید فرد خاصی باشید، اینطور نیست؟ مثالی می‌زنم. حدود شش ماه پیش، یکی از دوستانم از سن دیه‌گو با من تماس گرفت. او یکی از دوستان بسیار نزدیک است و در مسیر خود به مورد خیلی خوبی دست یافته بود. او با من تماس گرفت تا از من درخواست آموزش کند و اگر بتوانم یک روز با او بگذرانم، می‌توانم در درک و استفاده از تکنیک‌های ارایه‌ی تلویزیونی به او کمک کنم. او می‌خواست وارد تلویزیون شود. فکر می‌کرد در برنامه اپرا خوب باشد و تمام این نوع برنامه‌های تلویزیونی کسب و کار او و در حقیقت کتاب الکترونیکی جدید او را تبلیغ کنند. شش ساعت با او وقت گذراندم. طی آن زمان نهار خوردیم، اما او خوب بود. کمی کاریزما بدست آورد؛ اگر می‌خواست می‌توانست یک ستاره شود. اخیرا با او تماس گرفتم تا از اوضاع او باخبر شوم. او گفت: «خوب، همه‌چیز مرتبه.» از او در مورد کتاب الکترونیکی پرسیدم. آماده شده بود. سپس پرسیدم: «اوضاع تلویزیون چطوره؟» حدس بزنید چه گفت؟ حتی یک تماس هم نگرفته بود.

نظرات کاربران

دکتر سعادت
۱۳۹۸/۰۳/۱۰

من دانشجوی تی هارو اکر بودم و تمام دوره های آکادمی اکر را گذراندم.. اکر چنین کتابی نداره!! میشه لطفا بیشتر توضیح دهید؟

meisam papi
۱۴۰۲/۰۱/۰۱

عصاره کتاب: برای ۷ روز کنترل افکارتان را در اختیار بگیرید منفی گرایی ممنوع ذهنتان را کنترل کنید شما محدود نیستید

crazy girl
۱۴۰۲/۰۲/۱۲

این کتاب خیلی ارزونه لحظه شماری میکنم ک بخرمش چون الان کارتم سوخته وقتی نسخه کاملشو خریدم و خوندم از خوشحالی بال در میارم تی‌هارو‌اکر نویسنده ی مورد علاقه منه.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۳)
خود واقعی، خود اصلی شما است؛ همانی که به دنیا آمد. خود کاذب در اصل شخصی است که یادگرفته‌اید باشید.
vida
خود واقعی درگاهی به سمت خود برتر است.
vida
«نخست شخصی می‌شوم که می‌خواهم باشم، بعد می‌توانم هرکاری که لازم است انجام بدهم تا هرچه که می‌خواهم داشته باشم.»
vida
هستید. شما آن چیزی هستید که مانع ذهن شما می‌شود، و کلید آزادی این است که بتوانید از ذهن شرطی و شخصیت شرطی خود رها شوید و بتوانید خود را از ذهن شرطی‌تان جدا کنید.
vida
پاسخ‌ها فقط یکجا می‌توانند باشند و آن کجاست؟ درون شما!
vida
«چیزی که بدست نیاورده‌اید را نمی‌توانید بدهید.»
vida
شما برنامه نیستید، شما سخت‌افزاری هستید که آن برنامه را اجرا می‌کند. در این مورد، شما کامپیوتر هستید. شما آن چیزی نیستید که در شیشه است. شما شیشه هستید. شما آن شخصی هستید که شیشه را در دست دارد.
vida
ممکن است احساس موقت رهایی و رضایت از جهان بیرونی داشته باشید، اما نمی‌توانید شادی واقعی، آرامش درونی یا قدرت واقعی را در جهان بیرونی پیدا کنید. این‌ها حاصل درون است و تنها نتایج، یاهمان میوه‌ها، را می‌توانید در بیرون ببینید.
vida
مورد بعدی که می‌گویم و شاید بخواهید از آن نکته برداری کنید و روی یخچال بزنید. «دنیای درونی من دنیای بیرونی‌ام را می‌سازد.»
vida
ماهی در آب هستیم. ماهی تا زمانی که از آب بیرون برده شود نمی‌داند که در آب است.
vida

حجم

۲۸٫۸ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۲۸٫۸ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۱,۰۰۰
تومان