دانلود و خرید کتاب مبانی و اصول بازاریابی ورزشی محمد سلطان حسینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب مبانی و اصول بازاریابی ورزشی

کتاب مبانی و اصول بازاریابی ورزشی

معرفی کتاب مبانی و اصول بازاریابی ورزشی

کتاب مبانی و اصول بازاریابی ورزشی نوشتهٔ محمد سلطان حسینی و محسن وحدانی و لیلا مصلحی است. انتشارات دانشگاه اصفهان این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب مبانی و اصول بازاریابی ورزشی

کتاب مبانی و اصول بازاریابی ورزشی به بررسی عناصر اساسی بازاریابی ورزشی می‌پردازد و به طور هماهنگ مبانی نظری در این حوزه را با دیدگاه‌های عملی ترکیب می‌کند. به عبارتی با استفاده از مطالعات موردی و مثال‌های واقعی، خوانندگان این کتاب یاد می‌گیرند که چگونه مبانی و اصول بازاریابی را در صنعت ورزش به کار برند و در نهایت طرفداران را جذب کنند و در دنیای رقابتی ورزش درآمدزایی کنند. هدف این کتاب فراهم آوردن درک عمیقی از نحوه استفاده از اصول بازاریابی در صنعت ورزش است و راهنمایی جامعی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی، افراد حرفه‌ای‌ و علاقه‌مندان به ورزش محسوب می‌گردد. با توجه به اهمیت روزافزون صنعت ورزش در اقتصاد جهانی و نقش کلیدی بازاریابی در موفقیت آن، این کتاب به عنوان منبعی ارزشمند و ضروری برای کسانی است که به دنبال تسلط بر پیچیدگی‌های بازاریابی ورزشی هستند.

خواندن کتاب مبانی و اصول بازاریابی ورزشی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران سلامت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مبانی و اصول بازاریابی ورزشی

«بازیابی ورزشی عبارت است از:‌فرآیند مداوم که در آن، از طریق رقابت‌هایی که نتایج غیرقطعی دارند، فرصت‌هایی برای برآورده‌سازی هم‌زمان اهداف مشتریات ورزشی، کسب‌وکارهای ورزشی و سایر افراد و سازمان‌های وابسته به ورزش فراهم می‌شود. ویژگی‌های منحصربه‌فرد محصولات ورزشی از جمه غیرقابل‌ پیش‌بینی بودن، ناملموس بودن، جذابیت و گستردگی، آن را به عنوان یکی از بهترین کانال‌های بازاریابی مطرح کرده است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۴۷۶ صفحه

حجم

۱۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۴۷۶ صفحه

قیمت:
۱۱۱,۰۰۰
تومان