دانلود و خرید کتاب راهنمای علمی - کاربردی اصول خودمراقبتی در دیابت عباس قدرتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب راهنمای علمی - کاربردی اصول خودمراقبتی در دیابت

کتاب راهنمای علمی - کاربردی اصول خودمراقبتی در دیابت

معرفی کتاب راهنمای علمی - کاربردی اصول خودمراقبتی در دیابت

کتاب راهنمای علمی - کاربردی اصول خودمراقبتی در دیابت نوشتهٔ عباس قدرتی و علیرضا عباسی مزار و نرگس سلیمانی مزار و عطیه فرخنده پیام است. انتشارات متخصصان این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب راهنمای علمی - کاربردی اصول خودمراقبتی در دیابت

کتاب راهنمای علمی - کاربردی اصول خودمراقبتی در دیابت با هدف فراگیری و آموزشی دلسوزانه و پرکاربرد در زندگی را برای بیماران دیابتی است و بیماران را برای گسترش تفکر نقادانه و فعالیتی گروهی در سیستم پیچیده و چالش برانگیز این دوره از مراقبت‌های بهداشتی آماده میکند. این کتاب در ۱۳ فصل تنظیم شده که با حذف مطالب پیچیده و غیرکاربردی به بهترین وجه مطالب علمی را با زبان ساده به بیماران آموزش می‌دهد.

درباره انتشارات متخصصان

انتشارات متخصصان با توجه به تخصص چندین ساله در صنعت چاپ و نشر کتاب و داشتن شناخت کامل و جامع از بازار، اقدام به چاپ بالغ بر ۵۰۰۰۰۰ جلد کتاب در رشته‌های ادبی شامل شعر و داستان و رمان، روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و رشته‌های مهندسی کرده است. آغاز کار انتشارات متخصصان به سال های ۸۵-۸۶ برمی‌گردد و در طول این سال‌ها به واسطهٔ تجربه و شناخت پذیرای چاپ کتاب بیش از ۲۰۰۰ نویسنده بوده است.

خواندن کتاب راهنمای علمی - کاربردی اصول خودمراقبتی در دیابت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران سلامت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب راهنمای علمی - کاربردی اصول خودمراقبتی در دیابت

«خطر ابتلا به زخم پای دیابتی در طول عمر بیماران دیابتی ۲۵ درصد است که تقریبا ۶۰ درصد در عرض سه سال پس از بهبود زخم، عود کرده و تا یک چهارم زخم ها منجر به قطع اندام در حدود ۶-۱۸ ماه بعد می‌شود.

علاوه بر مرگ و میر و عوارض مرتبط با دیابت، ضایعات پا پیامدهای نامطلوبی بر سیستم مراقبت های بهداشتی و اقتصاد سلامت دارند.

واضح است که قبل از قطع عضو اندام تحتانی در حدود ۷۵ تا ۸۵ درصد موارد زخم پا رخ می‌دهد که معمولا با عفونت مزمن و قانقاریا شدید همراه است.

علاوه بر هزینه‌های مستقیم برای زخم پا، هزینه های غیرمستقیم نیز وجود دارد که احتمالا به کاهش بهره وری، هزینه های خانواده، وضعیت خانوادگی و از دست دادن کیفیت زندگی کمک می‌کند.

نتایج به دست آمده از مطالعات به دست آمده بیان می‌دارد پیشگیری از زخم پای دیابتی و قطع عضو اندام تحتانی ممکن است مؤثرترین راه برای کاهش هزینه‌های بالا باشد.

مقاومت چند دارویی در برابر داروهای قوی و جدید، معیارهای بالینی و سیستماتیک کردن دانش و مراقبت از بیماران را به چالش می‌کشد.

باکتری‌های مقاوم به چند دارو در سرتاسر جهان در حال توسعه هستند که بیشتر به دلیل استفاده نامناسب از آنتی بیوتیک‌ها است .

این امر نیازمند سرعت بیشتری در دقت انتخاب روند درمانی، سرعت در تعویض پانسمان و مدیریت زخم است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

حجم

۷٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

قیمت:
۱۱۲,۵۰۰
تومان