دانلود و خرید کتاب ژاکت مسی تاجدین ترجمه فرزین کمالی نیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب ژاکت

کتاب ژاکت

نویسنده:مسی تاجدین
انتشارات:انتشارات تالس
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ژاکت

کتاب ژاکت نوشتهٔ مسی تاجدین و ترجمهٔ فرزین کمالی نیا است. انتشارات تالس این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی بر اساس داستانی از مارک روکو، تام بلیکر است.

درباره کتاب ژاکت

کتاب ژاکت فیلمنامه‌ای در ژانر علمی و تخیلی است که مسی تاجدین آن را از قصه‌ای نوشتٔ مارک روکو و تام بلیکر اقتباس کرده است. شخصیت اصلی ژاکت، ویلیام استارکس کهنه سربازی با افتخار است که خود را در چنگال یک سیستم شوم روان‌شناختی می‌بیند. سیستمی که هدفش نه بهبود انسان، بلکه استحاله و مرگ تدریجی شخصیت حقیقی اوست. این سیستم، از ژاکت که یک ابزار قرون‌وسطایی است، برای هدفش بهره می‌برد؛ اما استارکس می‌تواند در میان یک روند درمانی هولناک، راهی از نجات پیدا کند. این راه نجات، سفری است به آینده و تلاش برای فهم اکنون، از راه زیستن در آینده. زیستنی که با عشق همراه است. بنابراین، ژاکت یک داستان عاشقانه است. عشقی که باعث می‌شود قهرمان از بدن زجردیده و زخمی خود فراتر رود و زمان خطی را در هم بشکند. در حقیقت، ژاکت داستان پیروزی شخصیت حقیقی انسان بر یک دستگاه هولناک از بهنجارسازی و سرکوب روان‌شناختی است.

خواندن کتاب ژاکت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران فیلم‌نامه پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ژاکت

«ملافه یکبار دیگر کشیده می‌شود؛ این بار اما کمی بیشتر و ما نمای نقطه‌نظر ویلیام استارکس را می‌بینیم. آشوبی در بیمارستان به پاست. دکترها و پرستارها با تمام توانایی‌شان به سربازان رسیدگی می‌کنند.

یک نگاه آنی به استارکس، یک برانکار سرخ و غرق در خون را نشان می‌دهد. سپس به زخم عمیق سرش نگاه می‌کنیم، جایی که گلوله جمجمه‌اش را خرد کرده است.

سپس به‌آرامی و به‌صورت پیوسته، صدای ضربان قلبش را بر روی صداهای خفۀ بیمارستان می‌شنویم. ضربانش شدت می‌یابد و همزمان، ضرباهنگ دنیای پیرامونیاش نیز بیشتر می‌شود»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۹۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۵۹ صفحه

حجم

۶۹۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۵۹ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان