دانلود و خرید کتاب کوچه جابری حوریه صادق
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب کوچه جابری

کتاب کوچه جابری

نویسنده:حوریه صادق
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب کوچه جابری

کتاب کوچه جابری نوشتهٔ حوریه صادق است. انتشارات متخصصان این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب کوچه جابری

کتاب کوچه جابری سرگذشت واقعی دختری است که در روزگاری نه چندان دور در این کوچه به دنیا آمده و ۱۵ سال در این کوچه زندگی کرده و تجارب تلخ و شیرینی را پشت سر گذاشته است؛ از ربوده‌شدن و آزار جنسی در شش سالگی تا تحقیرها و فشارها و خاطرات خوش کودکی که در کنار خانواده تجربه کرده است.

درباره انتشارات متخصصان

انتشارات متخصصان با توجه به تخصص چندین ساله در صنعت چاپ و نشر کتاب و داشتن شناخت کامل و جامع از بازار، اقدام به چاپ بالغ بر ۵۰۰۰۰۰ جلد کتاب در رشته‌های ادبی شامل شعر و داستان و رمان، روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و رشته‌های مهندسی کرده است. آغاز کار انتشارات متخصصان به سال های ۸۵-۸۶ برمی‌گردد و در طول این سال‌ها به واسطهٔ تجربه و شناخت پذیرای چاپ کتاب بیش از ۲۰۰۰ نویسنده بوده است. 

خواندن کتاب کوچه جابری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران داستان ایرانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کوچه جابری

«با نگاهی اعتراض آلود آمدم دهان بازکنم و بگویم دروغ می گوید برادرزاده اش نیستم او با تهدید در گوشم گفت: حرف بزنی سر پدرت را بریده و روی سینه اش می گذارم بشدت بغضم را نگهداشتم و سرم را پایین انداختم کجا رفته بود آن حوری شر و شیطان؟ کجا رفته بود دختری که همه از سوالهای او گیج و کلافه بودند؟ کجا رفته بود آن حوری زبان دراز، وراج چرا زبانم لال شده بود؟ چرا ترسیده بودم؟ کجا رفته بود شجاعتم؟ کجا رفته بود جسارتم کجاااا؟... از پله های حیاط مسافرخانه بالا رفتیم ، دورتا دور طبقه بالا اتاق بود وارد اتاقی شدیم که دو تخت فلزی کهنه بصورت زاویه قائمه، یکی کناردیوار و یکی زیر پنجره قرار داشت. بشدت ترسیده و آزرده بودم)»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۴۶۲ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۴۶۲ صفحه

قیمت:
۱۱۷,۰۰۰
۸۷,۷۵۰
۲۵%
تومان