دانلود و خرید کتاب آرزوی آقای اسب زهرا شاهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آرزوی آقای اسب اثر زهرا شاهی

کتاب آرزوی آقای اسب

معرفی کتاب آرزوی آقای اسب

کتاب آرزوی آقای اسب نوشتۀ زهرا شاهی در انتشارات سیمای شرق به چاپ رسیده است. این کتاب مصور رنگی و مناسب برای کودکان گروه سنی ب در مجموعۀ کتاب‌های حسابگر کوچک قرار دارد که یکی مهارت‌های زندگی یعنی سواد مالی را به کودکان آموزش می‌دهد.

درباره کتاب آرزوی آقای اسب

یکی دوتا سه‌تا چهارتا ... بلدی بشمری؟ بلدی اندازه بگیری؟ می‌دانی از هر چیزی چقدر توی دنیا هست؟ چقدرش مال خودت است؟ می‌‌دانی هر چیزی کی تمام می‌شود؟ اگر همۀ این‌ها را بلدی تو یک حسابگر کوچک هستی. اگر دوست داری یاد بگیری مجموعه کتاب‌های «حساب‌گر کوچک» (آموزش سواد مالی) که برای کودکان نوشته شده، با همین هدف آموزش مهارت‌های زندگی و با تمرکز بر موضوع آموزش سواد مالی نوشته شده‌اند. دیگر کتاب‌های این مجموعه عبارت‌اند از:

جیب‌های کانگورویی

ماجرای تمام نشدنی ملخک و مورچه ریزه‌ها

سیب صبور

سقف سموری

داستان‌های این مجموعه دربارۀ کارآفرینی‌های کودکانه، طرح‌های پول‌ساز و کسب‌وکارهای کوچک برای آن‌هاست، بخشی دربارۀ اهمیت همکاری و کمک کردن در وقت ضرورت است تا مشکل به‌موقع برطرف شود. این موضوعات در قالب داستان‌های حیوانات طراحی شده‌اند و قرار است از کودکان حسابگری کوچک بسازند چه از نظر مالی و چه از لحاظ درک موقیعت و زمان.

در داستان آرزوی آقای اسب قرار است با فعالیت کارآفرینی یک اسب آشنا شویم که می‌خواهد با ایده‌ای که از کتاب مورد علاقه‌اش گرفته یک کسب‌وکار راه بیندازد و پولدار شود. اسم کتابش این است: چگونه پول دربیاوریم؟ در این کتاب گفته شده است که یک چیزی تولید کنید و بفروشید تا پولدار شوید؛ مثلاً یک مزرعۀ کلم. این ایده، فکر ایجاد یک مزرعه را به ذهن آقای اسب می‌آورد که اگر در باغچۀ کوچکش این کار را راه بیندازد می‌تواند با فروش کلم‌ها به خرگوش‌های همسایه به آرزوهایش برسد و صاحب یک خانۀ بزرگ و یک استخر فواره‌دار شود. او برای شروع باید به بازار برود و بذر کلم بخرد؛ اما پولش کم است. آنجا خانم فروشنده به او پیشنهاد می‌کند که بذرهای ارزان بخرد چون مشکلی ندارند و فقط کمی کرمو هستند. واقعاً آقای اسب این پیشنهاد را می‌پذیرد؟ آیا با یک شروع بد و بی‌کیفیت می‌توان به نتیجۀ عالی رسید؟ اصلاً این کار درستی است؟ با خواندن ادامۀ داستان ببینید سرانجام کارآفرینی آقای اسب چه خواهد شد و آیا او پولدار می‌شود یا نه.

داستان مصور آرزوی آقای اسب پر از عکس‌های رنگی و جذاب است که دیدنشان بسیار دلنشین است و کودکان را به ادامۀ خواندن داستان ترغیب می‌کند.

خواندن کتاب آرزوی آقای اسب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به کودکان دوستدار کتاب‌های داستان پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۰ صفحه

حجم

۸٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۰ صفحه

قیمت:
۳۳,۰۰۰
تومان