دانلود و خرید کتاب آقای دو سیبیل گنده تهمینه جاجرمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آقای دو سیبیل گنده اثر تهمینه جاجرمی

کتاب آقای دو سیبیل گنده

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آقای دو سیبیل گنده

کتاب آقای دو سیبیل گنده نوشتۀ تهمینه جاجرمی در انتشارات نامه مهر به چاپ رسیده است. این کتاب مصور و رنگی، داستانی طنز دربارۀ رابطۀ میان یک پدر و پسر دارد و مناسب برای کودکان گروه سنی ج طراحی و نوشته شده است.

درباره کتاب آقای دو سیبیل گنده

کتاب آقای دو سیبیل گنده داستان عجیبی دارد. داستان از این قرار است که آقایی دو سیبیل گنده دارد. البته بیشتر از اینکه گنده باشند، بلند هستند. خیلی بلند. آنقدر که تا روی زمین می‌رسند. یک روز تعطیل او به پسرش مانی پیشنهاد می‌کند تا با هم به پارک بروند. مانی که همیشه با مادرش پارک می‌رفت از این پیشنهاد خوشحال شد. همسر آقای دو سیبیل گنده به او گفت بگذار سیبیل‌هایت را ببندم؛ اما او قبول نکرد و با همان‌ها به راه افتاد، طوری که حتی نتوانست مقابل چراغ راهنما و عبور از خیابان دست مانی را بگیرد. آخر باید با دست‌هایش سیبیل‌هایش را می‌گرفت و جمع می‌کرد که روی زمین کشیده نشوند. البته مانی همچنان خوشحال به راه خود ادامه می‌داد و خبر نداشت با این بابای سیبیل گنده چه اتفاقات عجیب و غریبی در انتظارش است!

خواندن کتاب آقای دو سیبیل گنده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به کودکان دوستدار کتاب‌های داستان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آقای دو سیبیل گنده

«مانی و آقای دو سیبیل گنده ایستادند سر چهارراه تا بالاخره چراغ سبز شد اما مانی باز هم می‌ترسید. تا پایش را توی خیابان گذاشت، به‌جای دست بابای سیبیل‌گنده‌اش، پاچه‌ی شلوارش را گرفت و با خیال راحت از خیابان رد شد. دیگر چیزی تا پارک نمانده بود که یکهو دماغ آقای دو سیبیل گنده شروع کرد به خاریدن. حالا نخار کی بخار. آقای دو سیبیل گنده مجبور شد صورتش را کج و کوله کند تا شاید از شدت خارشش کم شود ولی نشد که نشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

حجم

۱۰٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان