دانلود و خرید کتاب طلاق
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب طلاق اثر عماد نمرودی

کتاب طلاق

گردآورنده:عماد نمرودی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب طلاق

کتاب «طلاق» نوشتۀ عماد نمرودی است و انتشارات معید مهر آن را منتشر کرده است. این به کتاب به معرفی و بررسی قواعد و احکام طلاق می‌پردازد.

درباره کتاب طلاق

خانواده یک نهاد بسیار مهم و رکن طبیعی و اساسی یک جامعه است. تمام کشورها توجه ویژه‌ای به این نهاد دارند و می‌دانند که خانواده در تمام حوزه‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی تأثیرگذار است به همین جهت در قانون‌گذاری نیز تمرکز به خصوصی بر این نهاد دارند و قانون‌های زیادی در زمینۀ خانواده و به‌ویژه حمایت از آن وضع می‌کنند.

علی‌رغم اهمیت خانواده و قوام و ثبات این نهاد، گاهی اوقات زن و مردی که خانواده‌ای را تشکیل داده‌اند، دیگر نمی‌توانند با یکدیگر زندگی کنند و چاره‌ای جز جدایی ندارند؛ به همین علت در شریعت و همچنین نظام حقوقی، طلاق پیش‌بینی شده است تا در چنین مواردی زن و مرد مجبور نباشند که تا پایان عمر در رنج و سختی به سر برند و دائماً در حال درگیری و اختلاف باشند و بتوانند از طریق طلاق پیوندشان را برهم زنند و از یکدیگر جدا شوند. البته تردیدی نیست که طلاق امری ناپسند و مذموم است، منتها در برخی موارد چاره‌ای نیست و باید برای جلوگیری از مشکلات بیشتر این بدِ ضروری را پذیرفت. کتاب طلاق به تشریح این نهاد حقوقی می‌پردازد تا افرادی که تحصیلات حقوقی ندارند، بتوانند کم‌وبیش از احکام و قواعد مربوط به طلاق آگاه شوند.

کتاب طلاق یکی از کتاب‌های مجموعۀ ۵۳ جلدی انتشارات معید مهر است. این انتشارات تلاش کرده است تا در این مجموعه کتب کاربردی موضوعات بیشتر مطرح شده در سطح جامعه را از انبوه موضوعات متنوع و گوناگون استخراج کند و به هرکدام جداگانه و تحت عنوان خاص در قالب یک کتاب بپردازد تا علاوه بر اینکه برای دانشجویان و پژوهشگران حوزۀ حقوق کاربردی و جذاب باشد، بتواند برای مردم عادی جامعه و فاقد تحصیلات حقوقی هم مفید واقع شود.

خواندن کتاب طلاق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دانشجویان رشتۀ حقوق، مشاوران خانواده و کسانی که اطلاعات حقوقی کمی دارند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۸۵ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۸۵ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان