دانلود و خرید کتاب مفاهیم هکر قانونمند محمد یوسفوند
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مفاهیم هکر قانونمند اثر محمد یوسفوند

کتاب مفاهیم هکر قانونمند

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مفاهیم هکر قانونمند

کتاب مفاهیم هکر قانونمند نوشتهٔ محمد یوسفوند را نشر دانشگاهی فرهمند منتشر کرده است. این کتاب به توضیح مفاهیم هک قانونمند با اهداف مثبت و ارزش‌آفرین می‌پردازد.

درباره کتاب مفاهیم هکر قانونمند

با گسترش روزافزون استفاده از فناوری‌های دیجیتال، فعالیت‌های خرابکارانه و مضر بعضی افراد که به‌قصد اخاذی یا ربایش اطلاعات به سامانه‌ها نفوذ می‌‌کنند نیز بیشتر شده و لازم است تا راه مقابله با این افراد و روش‌های بالا بردن امنیت شبکه‌های تولید و توزیع اطلاعات را آموخت. کتاب پیشِ‌رو کوشیده تا راهکارهای هک قانونی و جلوگیری از نفوذ هکرهای خرابکار را به مخاطب بیاموزد و او را با مفاهیم اولیهٔ این حوزه آشنا کند.

خواندن کتاب مفاهیم هکر قانونمند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به مباحث تکنولوژی و فناوری و مهندسان کامپیوتر از خواندن این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب مفاهیم هکر قانونمند

«تاریخچه هک

عمر هک (Hacking) به‌عنوان بخشی از پردازش و سیستم‌های پردازشی به ۵ دهه می‌رسد و عناوین و بخش‌های مختلفی دارد. در سال ۱۹۶۰ در MIT اولین هک اتفاق افتاد و در همان زمان اصطلاح هکر به وجود آمد.

هک چیست ؟

هک درواقع کاری است که برای پیدا کردن نقاط ورودی ممکن در سیستم‌های کامپیوتری و یا شبکه‌های کامپیوتری انجام می‌شود و درنهایت رخنه و ورود اتفاق می‌افتد. Hacking معمولاً برای پیدا کردن راه دسترسی البته از نوع دسترسی غیر مجاز به سیستم‌ها و شبکه‌های کامپیوتری انجام می‌شود. عموماً هدف از هک یا صدمه رساندن به سیستم‌ها است یا دزدیدن اطلاعات موجود در سیستم اما هک می‌تواند وجههٔ قانونی هم داشته باشد و آن زمانی است که از هک برای پیدا کردن نقاط ضعف سیستم‌های شبکه و کامپیوتری استفاده می‌شود. درواقع هک با هدف تست انجام می‌شود.

هکر کیست؟

هکر یعنی چه؟ به متخصص کامپیوتری که کار هک کردن را انجام می‌دهد هکر (Hacker) گفته می‌شود. هکر درواقع به دنبال اطلاعاتی است که بفهمد سیستم‌ها چگونه کار می‌کنند و سپس بازی آغاز می‌شود.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۲۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

حجم

۷۲۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان