دانلود و خرید کتاب رهبرانی که کوچ می کنند جان سالیسبوری ترجمه سیدعلی کوشازاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رهبرانی که کوچ می کنند اثر جان سالیسبوری

کتاب رهبرانی که کوچ می کنند

معرفی کتاب رهبرانی که کوچ می کنند

کتاب رهبرانی که کوچ می کنند نوشتهٔ جان سالیسبوری و ترجمهٔ سیدعلی کوشازاده و عزیزه سرمدی است. انتشارات چاپ و نشر بازرگانی این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی دربردارندهٔ نقشهٔ راه آشکارسازی نبوغ تیم.

درباره کتاب رهبرانی که کوچ می کنند

جان سالیسبوری در کتاب رهبرانی که کوچ می کنند چکیده‌ای از دانش، مهارت و تجارب بیش‌از دو دهه‌ٔ خود، به‌عنوان مشاور مدیریت را ارائه داده است. کتاب حاضر با قلمی روان و قابل درک برای عموم علاقه‌مندان کوچینگ، به‌ویژه کوچینگ سازمانی، کسب‌وکار و رهبران، ضمن رعایت اصول علمی، رویکردی کاربردی را نیز در پیش گرفته و در سراسر فصل‌ها به بیان مطالعات موردی دربارهٔ چگونگی به‌کارگیری کوچینگ توسط رهبران سازمان‌های مختلف پرداخته است. در این کتاب برای به‌کارگیری مهارت‌ها و صلاحیت‌های کوچینگی توسط رهبران، یک نقشه راه و مدل کوچینگ با عنوان PASN ارائه کرده است. این نقشهٔ راه ساده و درعین‌حال قدرتمند، ابزاری کاربردی در برگزاری جلسات کوچینگ و کوچ رهبران/ منابع انسانی در عموم سازمان‌ها است.

این اثر در ۱۹ فصل نوشته شده که عنوان آن‌ها عبارت است از «چرا رهبران باید کوچ کنند و چرا اکنون؟»، «کوچینگ، کوچ را هم تغییر می‌دهد»، «سبک رهبری خودتان را تغییر دهید: کلاه کوچینگ‌تان را بر سر بگذارید»، «چرا رهبران کوچ نمی‌کنند؟»، «حضور: خودتان را همانند رهبری نشان دهید که کوچ می‌کند»، «وقتی‌که کوچ می‌کنید، هر فردی آسیب‌پذیر است»، «سه مهارت کوچینگی که باید کسب کنید»، «نقشه راه کوچینگ»، «کوچ شدن: یک داستان »، «آنچه قدرتمند است را کوچ کنید، نه آنچه اشتباه است»، «چه کسی مسئول پاسخگویی در کوچینگ است؟ »، «به‌دنبال لحظات کوچ‌پذیر باشید »، «کوچینگ برای بهبود عملکرد»، «رویکرد کوچ برای آزادسازی نبوغ تیم»، «کوچینگ در دوران تغییر، بحران و بیماری فراگیر»، «تفاوت‌های کوچینگ»، «چگونه کوچینگ می‌تواند بهترین نسخه فرهنگتان را ایجاد کند»، «اقدامات کوچینگ رهبری با یکپارچگی بالا: خوب انجام بده» و «خودم را ابتدا کوچ کنم».

خواندن کتاب رهبرانی که کوچ می کنند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران حوزهٔ کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر 3002721
۱۴۰۳/۰۵/۱۹

یک کتاب مفید برای مدیران، رهبران و علاقمندان کوچینگ در محیط کار که هم چارچوب علمی داره و هم در هر فصل مثال‌های واقعی از بکارگیری آموزه های کوچینگ رهبران از نویسنده توانمندش آورده که از کوچ‌های برتر در فدراسیون

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۷۶ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۷۶ صفحه

قیمت:
۱۰۵,۰۰۰
تومان