دانلود و خرید کتاب مسئولیت اجتماعی نمایشگاه ها محمد علمی (دورودی)
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مسئولیت اجتماعی نمایشگاه ها اثر محمد علمی (دورودی)

کتاب مسئولیت اجتماعی نمایشگاه ها

معرفی کتاب مسئولیت اجتماعی نمایشگاه ها

کتاب مسئولیت اجتماعی نمایشگاه ها نوشتهٔ محمد علمی (دورودی) را انتشارات چاپ و نشر بازرگانی منتشر کرده است. این کتاب به معرفی اصول و نکات استاندارد برای برگزاری نمایشگاه‌های حرفه‌ای می‌پردازد.

درباره کتاب مسئولیت اجتماعی نمایشگاه ها

برگزاری نمایشگاه‌ها در رشته‌ها و حیطه‌های مختلف شغلی می‌تواند زمینه‌ساز شبکه‌سازی مؤثر و ارتباط اثربخش صاحبان صنایع با یکدیگر شده و موجبات رشد و رونق اقتصادی را فراهم کند. اما برگزاری این قبیل رویدادها نیازمند مجهز شدن به مجموعه‌ای از اصول و آگاهی‌هاست و کتاب مذکور نیز با هدف اطلاع‌رسانی و آگاهی‌‌بخشی در این حوزه به نگارش درآمده و کوشش شده تا نکات و موارد مهم در برگزاری نمایشگاه‌های مختلف را به دست‌اندرکاران این حوزه بیاموزد.

خواندن کتاب مسئولیت اجتماعی نمایشگاه ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

فعالان حوزه‌های صنعت و کسب‌وکار از خواندن این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب مسئولیت اجتماعی نمایشگاه ها

«کلیهٔ شرکت‌ها، مؤسسات و بنگاه‌های اقتصادی که در یک کشور یا منطقه فعالیت می‌کنند. مکلفند که اثرات مثبت فعالیت‌های خود را بر جامعه به حداکثر و اثرات منفی آن را به حداقل برسانند یا کلاً حذف کنند. مسئولیت اجتماعی مقوله‌ای است که در اخلاق حرفه‌ای مطرح می‌شود و اخلاق حرفه‌ای (BUSINESS Ethics) در ساده‌ترین تعریف عبارت است از اصول و معیارهایی که رفتار قابل‌قبول یا پسندیده را در یک حرفه تبیین می‌کند. مسئولیت‌های اجتماعی یک شرکت ازجمله دارندگان سایت‌های نمایشگاهی که در قلمروی یک کشور یا در سطح بین‌المللی فعالیت می‌کنند به اختصار عبارتند از:

مسئولیت‌های اخلاقی

مسئولیت‌های قانونی

مسئولیت‌های اقتصادی

مسئولیت‌های اختیاری

عدم توجه به هر یک از مسئولیت‌های فوق پیامدهای گسترده‌ای دارد و می‌تواند موجبات ورشکستگی یک شرکت یا مؤسسه را فراهم سازد یا میزان سودآوری آن را به شدت کاهش دهد و به اعتبار و پرستیژ آن در سطح ملی یا بین المللی خدشه وارد کند و ادامهٔ فعالیت آن در کوتاه‌مدت یا دراز‌مدت را با مشکل مواجه یا متوقف سازد.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۷۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۵۷۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۶۳,۰۰۰
تومان