دانلود و خرید کتاب مدیریت دانش ناب راجر فورسگرن ترجمه جواد داوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت دانش ناب اثر راجر فورسگرن

کتاب مدیریت دانش ناب

معرفی کتاب مدیریت دانش ناب

کتاب مدیریت دانش ناب نوشتهٔ راجر فورسگرن و ترجمهٔ جواد داوری و علی مظفری است. انتشارات چاپ و نشر بازرگانی این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی در باب مدیریت دانش.

درباره کتاب مدیریت دانش ناب

کتاب مدیریت دانش ناب عبارت است از کتابی کاربردی که توضیح داده است چگونه یک تیم در ناسا (NASA) معنای مدیریت دانش را برای پرسنل این مجموعه تعریف کرد و برنامه‌ای را به اجرا گذاشت که پیرامون اصول مهندسی برای سادگی، کارایی و اثربخشی طراحی شده بود. اثر حاضر، راهنمای شما در نحوهٔ اجرای چنین برنامه‌ای در هر سازمانی است. مدیریت دانش در ناسا مسیر پر فرازونشیبی را طی کرده است. با آن آشنا شوید و از آن استفاده کنید. گفته شده است که برای شرکت‌هایی که تلاش می‌کنند در بازارهای بی‌رحم و رقابتی پابرجا باقی بمانند، یک برنامهٔ مدیریت دانش مؤثر باید به‌عنوان یک ابزار حیاتی شناخته شود و به کار برود (نه صرفاً یک بخش اضافی از بروکراسی سازمانی که هزینه در بر دارد)؛ تا بتواند سازمان‌ها را در موفقیت و سودآوریشان کمک کند.

خواندن کتاب مدیریت دانش ناب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه در باب مدیریت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مدیریت دانش ناب

«من همیشه به تاریخ علاقه داشتم و علی رغم توصیه های پدرم مبنی بر اینکه هرگز شغل مناسبی با توجه به این رشته پیدا نخواهم کرد، در دانشگاه جورج تاون در آن تحصیل کردم. چندین سال پس از فارغ التحصیلی، و پس از اینکه نتوانستم شغل مناسبی پیدا کنم، تصمیم گرفتم از اول شروع کنم و به عنوان کارآموز مکانیک در ناسا درخواست دادم. یک دهه بعد را در حالی که برای کسب مدرک مهندسی به مدرسه شبانه می رفتم، صرف یادگیری نحوه استفاده از ماشین تراش، آچار گشتاورسن جوشکار و خم کاری لوله کردم، اما تاریخ عشق اول من باقی ماند. من ۳۸ سال در ناسا کار کردم، پس از شروع کار به عنوان کارشناس مکانیک در مرکز تحقیقات لوئیس (در حال حاضر مرکز تحقیقات گلن) در کلیولند و اوهایو، به کار ود به عنوان مدیر ارشد دانش آژانس در مقر ناسا در واشنگتن دی سی پایان دادم. در طول کارم در ناسا، این فرصت را داشتم که تقریباً در هر نقشی در تیم های پروژه خدمت کنم: تکنسین، مهندس، معاون مدیر و مدیر پروژه. تقریباً دو هفته در داخل محفظه بار شاتل فضایی کلمبیا کار کردم تا آزمایشی را انجام دهم و به واسطه آن یک حق ثبت اختراع به دست آوردم، و یک کار حرفه ای را با برخی از باهوش ترین و فداکارترین افراد جهان گذراندم. در ناسا می توانید هر روز چیز جدیدی یاد بگیرید. کاری بود که هر روز منتظرش بودم. ناسا مکانی فوق العاده است که به خوبی از کار سخت قدردانی می کند و پاداش می دهد. من از حداقل مقام و دستمزد به مقام رهبر ارشد رسیدم. زمانی که به عنوان مدیر ارشد دانش معرفی شدم، توانستم دانش مهندسی و سال ها تجربه خود در حوزه برنامه و پروژه را با عشقی که به تاریخ داشتم ترکیب کنم. این یک فرصت منحصربه فرد برای استفاده از دیدگاه عملگرا و متمرکز یک مهندس و تلفیق آن با مهارت های تفکر انتقادی یک مورخ بود و ترکیبی جالب از علوم مهندسی با علوم انسانی. چهل سال بعد از فارغ التحصیلی، فرصتی پیدا شد تا به پدرم نشان دهم بالاخره می توانم از مدرک تاریخم استفاده کنم!مدیر ارشد دانش ناسا بودن شاید در آن زمان کمی دلهره آور بود، اما تجربه فوق العاده ای بود. خوش شانس بودم که تیم فوق العاده ای از متخصصان ماهر را رهبری کردم و با هم، برنامه ای را طراحی، توسعه و اجرا کردیم که در صفحات زیر توضیح داده شده است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۵۵ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۵۵ صفحه

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان