دانلود و خرید کتاب شب عاشورا عماد عسکری زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شب عاشورا اثر عماد عسکری زاده

کتاب شب عاشورا

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب شب عاشورا

کتاب «شب عاشورا» نوشتۀ عماد عسکری زاده است و انتشارات راه بصیرت آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب شب عاشورا

حماسۀ عاشورا به‌عنوان یکی از مهم‌ترین وقایع تاریخ شیعه، اثرات عمیقی بر شیعیان گذاشته است. واقعه‌ای که بیش از ۱۴۰۰  سال از آن می‌گذرد اما همچنان فوران این آتشفشان اندوه بر دل‌های محبین حسین (ع) و یارانش اثر می‌گذارد و نوری است که هرگز خاموش نخواهد شد. عماد عسکری‌زاده پس از ۱۷ ماه تحقیق و پژوهش در کتاب شب عاشورا تلاش کرده است تا گوشه‌ای از این حادثۀ غم بار تاریخ را که سراسر درس شهادت و از خودگذشتگی در راه آرمان مقدسی الهی است روایت کند.

کتاب شب عاشورا خلاصه‌ای از صدها کتاب از ولادت امام حسین (ع) تا شهادت آن حضرت با استفاده از معتبرترین منابع را در برمی‌گیرد. این کتاب در ۲ بخش تجدید بیعت با نهضت حسینی و آشنایی عمیق‌تر عموم مردم با واقعۀ عاشورا نوشته شده است و عماد عسکری زاده در آن به روایت واقعۀ دهم محرم اکتفا کند.

خواندن کتاب شب عاشورا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب‌های تاریخی و مذهبی و همنین علاقه‌مندان به کسب اطلاعات دربارۀ واقعۀ عاشورا پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب شب عاشورا

«حسین بن علی پنجشنبه‌شب و در شب جمعه به دنیا آمد، جبرئیل امین از سوی پروردگار متعال مأمور گردید تا همراه هزار فرشته جهت تهنیت و شادباش گویی به نوزاد فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها به زمین فرود آیند. ولادت امام حسین علیه‌السلام شهادت ایشان و آمدن اهل‌بیت علیهم‌السلام از نسل ایشان پیش از ولادت آن، حضرت از سوی جبرئیل امین به پیامبر اکرم صلی‌الله عليه و آله و سلم داده شده بود. جبرئیل بر رسول خدا صلی‌الله عليه و آله فرود آمد و عرض کرد ای محمد! به‌راستی خدای سبحان تو را بشارت داد به مولودی از دخترت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها، وليکن امنت وی را پس از تو خواهند کشت پیامبر صلی‌الله علیه و آله فرمود: ای جبرئیل سلامم را به پروردگار برسان و بگو مرا به مولودی که امتم پس از من وی را می‌کشند نیازی نیست. جبرئیل امین به‌سوی آسمان عروج کرد و سپس بازگشت و همان پیام را تکرار کرد پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله نیز گفتار پیشین خود را تکرار کرد و از پذیرش مولودی که مسلمانان وی را می‌کشند، امتناع نمود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۲۰۰,۰۰۰
تومان