دانلود و خرید کتاب برنامه نویسی واسط گرافیکی در پایتون با فریم ورک Tkinter نریمان زعیم کهن
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برنامه نویسی واسط گرافیکی در پایتون با فریم ورک Tkinter اثر نریمان زعیم کهن

کتاب برنامه نویسی واسط گرافیکی در پایتون با فریم ورک Tkinter

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب برنامه نویسی واسط گرافیکی در پایتون با فریم ورک Tkinter

کتاب برنامه نویسی واسط گرافیکی در پایتون با فریم ورک Tkinter نوشتهٔ نریمان زعیم کهن است. موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب برنامه نویسی واسط گرافیکی در پایتون با فریم ورک Tkinter

استفاده از زبان برنامه‌نویسی پایتون در زمینه‌هایی همچون علم داده، هوش مصنوعی، اتوماسیون و غیره به طور روزافزونی در حال گسترش است. همین طور گرایش به ساخت واسط‌های گرافیکی به زبان پایتون در تعامل با زمینه‌های یاد شده یا به صورت مستقل نیز روندی رو به افزایش مشهود است. Tkinter کتابخانه استاندارد پایتون و یکی از پرطرفدارترین فریم‌ورک‌ها برای ساخت واسط گرافیکی کاربر است.

کتاب برنامه نویسی واسط گرافیکی در پایتون با فریم ورک Tkinter علاوه بر تشریح کارکردهای گوناگون این فریم‌ورک به صورت مجزا و بخش‌بندی شده، در هر قسمت بر روی کاربردی‌ترین مفاهیم تاکید داشته و مثال‌ها و پروژه‌های عملی در آن زمینه ارائه شود تا خواننده را از هرگونه منبع مشابه بی‌نیاز سازد. همچنین فایل مربوط به مثال‌ها و پروژه‌های کتاب به پیوست در اختیار خوانندگان محترم قرار گرفته است.

خواندن کتاب برنامه نویسی واسط گرافیکی در پایتون با فریم ورک Tkinter را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران علوم رایانه‌ای پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب برنامه نویسی واسط گرافیکی در پایتون با فریم ورک Tkinter

«tkinter ماژولی است که از آن برای ایجاد اپلیکیشن‌هـای GUI بـه زبـان پـایتون اسـتفاده مـی‌شـود و به دلیل سهولت استفاده یکی از متداول‌ترین ماژول‌های مورد اسـتفاده در ایـن زمینـه اسـت. از آنجا کـه tkinter یکی از ماژول‌های از پیش تعریف‌شده پایتون است نیازی بـه انجـام عملیـات نصـب نداشـته و همچنین سرعت بالایی در زمان اجرا دارد. این فریمورک Cross-Platform بوده و قابلیت اجرا بـر روی سیستم‌عامل‌های مختلف مانند Windows, macOS,Linux را داراست. برخی از فریمورک‌های دیگـر پایتون که برای ایجاد اپلیکیشن‌های GUI مورد استفاده قرار می‌گیرند». 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

حجم

۵٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

قیمت:
۸۵,۰۰۰
تومان