دانلود و خرید کتاب مدیریت عملیاتی اماکن ورزشی اریک شوارتز ترجمه جواد فسنقری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب مدیریت عملیاتی اماکن ورزشی

کتاب الکترونیکی مدیریت عملیاتی اماکن ورزشی نوشتۀ اریک شوارتز و استیسی هال و سایمون شیبلی و ترجمۀ جواد فسنقری و اعظم خلیل پور و مجید نامور و شهروز فرج زاده است و انتشارات مبانی آن را منتشر کرده است. در کتاب مدیریت عملیاتی اماکن ورزشی از زوایای مختلف به مدیریت اماکن ورزشی و برنامه‌ریزی برای آن پرداخته می‌شود. این کتاب در گروه کتاب‌های ورزشی قرار دارد.

درباره کتاب مدیریت عملیاتی اماکن ورزشی

اماکن ورزشی، از فضای عمومی و چندمنظوره جامعه گرفته تا استادیوم‌های بزرگ، بخشی جدایی‌ناپذیر از چشم‌انداز مدیریت تجارت جهانی ورزش هستند. بدین ترتیب، کسانی که وارد بخش مدیریت ورزش می‌شوند، در دوره‌ای از زندگی خود ناگزیر با مدیریت و فعالیت‌های یک مرکز ورزشی تعامل خواهند داشت. کتاب مدیریت عملیاتی اماکن ورزشی با درنظرداشتن استادان و دانشجویان مدیریت ورزش، به‌ویژه برای برنامه‌های مدیریت ورزشی که نیاز به یک واحد مدیریت اماکن به‌عنوان بخشی از برنامه درسی دارند، به چاپ رسیده است.

مدیریت عملیاتی اماکن ورزشی، یک چشم‌انداز جهانی است که از چارچوب نظری و اساسی مدیریت اماکن ورزشی بوده و شامل مفاهیم ذاتی فراتر از واحدهای مدیریت عملیات سنتی می‌شود که در مدیریت بازرگانی آموزش داده می‌شوند. علاوه‌برآن، این کتاب از طریق اماکن، افراد و فناوری، تجربه عملی حرفه‌ای مربوطه را به هم متصل می‌کند.

این کتاب سه نویسنده باتجربه قابل‌توجه در تدریس مدیریت تجارت ورزشی و کار با صنعت مدیریت اماکن و رویدادها در ایالات متحده، اروپا و استرالیا را گرد هم آورده که شامل انجام تحقیقات قابل توجهی در رابطه با مدیریت و فعالیت‌های ورزشی در سراسر جهان و داشتن تجربه عملی در زمینه مدیریت اماکن ورزشی هستند. با این پیش زمینه، هدف این کتاب‌درسی ارائهٔ یک مبنای نظری و کاربردی برای مدیریت اماکن ورزشی است که با استفاده از سناریوهای مطالعه موردی، گزیده‌های دنیای واقعی و مستندات کاربردی که می‌توانند توسط مدیران اماکن ورزشی استفاده شده، تکمیل می‌شود. علاوه بر این، نویسندگان برای اطمینان از دستیابی به چشم‌انداز جهانی برای این کتاب، از تحقیقات و تجربیات اماکن ورزشی در سراسر جهان (آمریکای شمالی، اروپا، خاورمیانه/آسیا، استرالیا و نیوزیلند) استفاده کرده‌اند.

خواندن کتاب مدیریت عملیاتی اماکن ورزشی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب مدیریت عملیاتی اماکن ورزشی برای استادان و دانشجویان مدیریت ورزشی و کسانی که به صورت تخصصی مدیریت اماکن ورزشی را مطالعه می‌کنند، مناسب است. همچنین خواندن این کتاب برای متخصصان صنعت کسب‌وکار حرفه‌ای مدیریت اماکن ورزشی که در مکان‌های عمومی و مجتمع‌های وسیع مانند استادیوم‌ها و میادین بزرگ جهانی کار می‌کنند، مطالبی جذاب و خواندنی دارد.

بخشی از کتاب مدیریت عملیاتی اماکن ورزشی

«بخاطر ریسک‌های ضمیمه شده با هزینه‌های ثابت، تکنیک‌های ارزیابی سرمایه‌گذاری ثابت جهت اطلاع‌رسانی فرآیند تصمیم‌گیری تکامل یافته‌اند. زمانی که ما پول قرض می‌گیریم تا بر روی یک پروژه جدید سرمایه‌گذاری کنیم، به این موضوع نیاز داریم که بدانیم آیا استطاعت بازپرداخت وام یا سرمایه اصلی و پرداخت بهره‌ی این وام را داریم یا خیر. علاوه‌بر این، همچنین باید مطمئن شویم که بی‌پول نباشیم و بتوانیم صورتحساب‌های خود را همان‌طور که سررسید می‌شوند، پرداخت کنیم. با توجه به این موارد، ارزیابی سرمایه‌گذاری ثابت، مربوط به کل سرمایه مورد نیاز برای یک پروژه می‌شود. وقتی یک باشگاه درحال ساخته شدن است، به عنوان مثال به کارمندی برای فروش عضویت‌ها نیاز خواهید داشت؛ حتی با وجود اینکه آن مجموعه هنوز افتتاح نشده باشد. بنابراین، به پول نیز برای تأمین مالی این هزینه‌های روزانه و همچنین خرید دارایی‌های ثابت نیاز خواهد بود. بدون در نظر گرفتن اینکه ایده‌های تجاری شما چقدر خوب بنظر ما می‌رسند، هیچ ضمانتی وجود ندارد که سرمایه‌گذاران همه چیز را به همین شکل ببینند. واقعیت این است که تأمین منابع مالی برای سرمایه‌گذاری ثابت با توجه به میزان عرضه و تقاضا محدود خواهد شد؛ بنابراین در این موارد باید صرفه‌جویی صورت بگیرد...»

جرعه ای از بحر عشق
امیر محمدطاهری
انی احب الامام الجواد (ع)
رضا حیدری ابهری
شناخت، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته آنالوگ و تحت شبکه
وحید محمدی
نقش علما در انجمن ها و احزاب دوران مشروطیت
مریم جواهری
فرهنگ تخصصی اصطلاحات اقتصادی
علیرضا عزیزی
بررسی مقابله ای با هم آیندهای پربسامد
زهرا حاجی حسینی
توسعه فنون فعالیت‌ های صنفی خودرو
مهرداد نظری
طراحی و اجرای جداسازی لرزه ای
رابرت ایوان اسکینر
مرا به نام تو صدا می زنند
عباس علی‌انزابی
رگ تاک
رضا گوران
ضروریات تغذیه و رژیم درمانی ویلیامز (جلد سوم)
الیانور اسکلنکر
چرا نویسنده بزرگی نشدم؟
بهار رهادوست
اجرای مجازات های حدود در زمان غیبت
مجید اکبری نودهی
فروق الاصطلاحات
موسی رحیمی
چاقی از دیدگاه علوم حرکتی و تغذیه
خدیجه ایران دوست
عملیات اورامان
علی رزم آرا
جان آرام، جهان ناآرام
محسن دهقانی
انی احب الامام الهادی (ع)
رضا حیدری ابهری
آواز اندوه
المیرا حسینی
فرهنگ مصور واژه های تخصصی بازوپایان
مریم ناز بهرام منش طهرانی
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۷۷ صفحه

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۷۷ صفحه

قیمت:
۱۵۰,۰۰۰
تومان