دانلود و خرید کتاب مقررات استاندارد و کنترل کیفیت رسول جعفریان کیکانلو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مقررات استاندارد و کنترل کیفیت اثر رسول جعفریان کیکانلو

کتاب مقررات استاندارد و کنترل کیفیت

معرفی کتاب مقررات استاندارد و کنترل کیفیت

کتاب «مقررات استاندارد و کنترل کیفیت» نوشتۀ رسول جعفریان کیکانلو و فرشته عابدین جاجرم است و انتشارات آذرفر آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب مقررات استاندارد و کنترل کیفیت

کیفیت مجموعه‌ای از خصوصیات و مشخصات یک کالا یا خدمات است که احتیاجات و رضایت مصرف‌کننده را تأمین می‌کند. کیفیت همان چیزی است که مشتری می‌گوید. یعنی باید درست همان چیزی که او می‌خواهد به او داده شود؛ بنابراین رضایت مشتری به کیفیت کالا و خدمات بستگی دارد. امروزه شرکت‌های موفق مفاهیم جدید بازاریابی را پذیرفته‌اند و طبق آن عمل می‌کنند. آنها اکنون می‌دانند که تمرکز بر نیازها و خواسته‌های مشتریان به معنی توجه به کیفیت محصول و ارائۀ خدمات به مشتریان است. کیفیت در بازاریابی محصولات مختلف نقش کلیدی دارد که این امر زمینۀ رقابت را برای شرکت‌ها باتوجه‌به کیفیت و ارائۀ خدمات به مشتریان ممکن ساخته است.

شرکت‌ها برای افزایش کیفیت محصولات از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند که یکی از بهترین روش‌های آن دایره‌های کنترل کیفیت است؛ لذا کیفیت به‌عنوان هستۀ اصلی سازمان، مختص تولیدکنندگان نیست؛ بلکه تمام سازمان‌ها، نهادها مانند موزه‌ها، دانشگاه‌ها، بانک‌ها، و همۀ مراکز دولتی می‌توانند از آن استفاده کنند. کتاب مقررات استاندارد و کنترل کیفیت برای دانشجویان رشتۀ مدیریت کسب‌وکار در مقطع کاردانی تدوین شده است.

خواندن کتاب مقررات استاندارد و کنترل کیفیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دانشجویان رشتۀ مدیریت کسب‌وکار، مدیران واحدهای سازمانی و تجاری و صنعتی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مقررات استاندارد و کنترل کیفیت

«در دهۀ هفتاد، اعتقاد بر این باور بود که مسئولیت کیفیت به عهدهٔ بخش کنترل کیفیت است و تأکیدات عمدتاً بر ابزار کیفیت مثل چارت‌های کنترل و بازرسی کالاها متمرکز بود و مدیران رده‌بالا اصولاً خود را درگیر مباحث مربوط به کیفیت نمی‌کردند. در دهۀ ۸۰ یک دگرگونی در افزایش آگاهی در مورد کیفیت پدید آمد. در این دوره مدیریت بالای سازمان‌ها دریافتند که شخصاً باید مسئولیت کیفیت را عهده‌دار شده و با آن روبرو شوند و به این اعتقاد دست یافتند هم خودشان و هم هرکس دیگری در شرکت باید به‌طورجدی به کیفیت بپردازند و در مورد آن اقدام کنند؛ لذا به مدیران کیفیت مسئولیت زیادی واگذار شد. یکی دیگر از مهم‌ترین یافته‌های کیفیت در این دوره، روش پیشگیری از ضایعات بود، یعنی به‌جای تمرکز روی یافتن محصولات معیوب سعی گردید از تولید محصول معیوب جلوگیری شود، و این بسیار باصرفه‌تر و مؤثرتر برای تولید محصولات مرغوب بود»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۲۷,۰۰۰
تومان