دانلود و خرید کتاب ‌‫به سوی درس پژوهی‬ (تدریس پژوهی) آکی موراتا ترجمه ابوالفضل بختیاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ‌‫به سوی درس پژوهی‬ (تدریس پژوهی) اثر آکی موراتا

کتاب ‌‫به سوی درس پژوهی‬ (تدریس پژوهی)

معرفی کتاب ‌‫به سوی درس پژوهی‬ (تدریس پژوهی)

کتاب به سوی درس‌پژوهی‬ (تدریس‌پژوهی) نوشتۀ آکی موراتا و کریستین کیم - انگ لی با ترجمۀ ابوالفضل بختیاری و علی‌اکبر پیرزاد و مریم مرادی و بازبینی سید حسین رضوی در انتشارات تیک به چاپ رسیده است.

درباره کتاب ‌‫به سوی درس پژوهی‬ (تدریس پژوهی)

روند تحولات در دنیای امروز، اصلاحات آموزشی را اجتناب‌ناپذیر ساخته و آن را به ضرورتی جهانی تبدیل کرده است. در همه‌جای جهان، تغییر و تحول و آهنگ حرکت در مسیر آموزش دیده و شنیده می‌شود. بیشترین توجه برنامه‌های اصلاحات آموزشی به توانمندسازی معلم و غنی‌سازی فرایند آموزش و یادگیری است. درس‌پژوهی یا تدریس‌پژوهی یک الگوی ژاپنی برای پژوهش در زمینۀ تدریس است. در کتاب‌‫ به سوی درس‌پژوهی‬ (تدریس‌پژوهی)، درس‌پژوهی به‌عنوان روش بهسازی فرهنگ آموزش و تدریس مطالعه شده است. تدریس‌پژوهی رویکردی جدید برای رشد حرفه‌ای معلمان و بهبود روش‌های تدریس است که به معلم در هنر تدریس یاری می‌رساند. درس‌پژوهی معلم را به بازاندیشی در عمل آموزش از طراحی، برنامه‌ریزی درس، طرح درس، تدریس، گرفتن بازخورد و اصلاح فرایند تدریس وادار می‌کند.

نویسندگان در بخش‌های مختلف کتاب ‌‫به سوی درس‌پژوهی‬ (تدریس‌پژوهی) تلاش کرده‌اند ضمن برقراری پیوند میان نظریه‌های آموزشی و پژوهشی و شیوه‌های تدریس در کلاس، به کمک مثال‌های متعدد، اهمیت بهره‌گیری از مزایای درس‌پژوهی در زمینۀ تعمیق فرایند یادگیری برای خوانندگان روشن شود. کتاب‌‫ به سوی درس‌پژوهی‬ (تدریس‌پژوهی) برگرفته از شبکۀ جهانی مربیان درس‌پژوهی است، راهنماهای جدیدی را در زمینۀ یادگیری ارائه می‌دهد و روایت‌هایی از اقبال فرهنگ‌ها و بسترهای آموزشی مختلف دربارۀ موضوع درس‌پژوهی پیش روی خوانندگان می‌گذارد.

خواندن کتاب ‌‫به سوی درس پژوهی‬ (تدریس پژوهی) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران نظریه‌های آموزش و پرورش و همۀ معلمان علاقه‌مند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ‌‫به سوی درس پژوهی‬ (تدریس پژوهی)

«پیشرفت کیفی آموزش در مدارس و مراکز تربیتی، مستلزم بهره‌مندی از برترین معلمان و آموزش‌های تخصصی است. با وجود اینکه بسیاری از مربیان، معلمان و مدرسان، دروس تخصصی را در دانشگاه‌ها به خوبی گذرانده و حتی در دوران تحصیل از دانشجویان موفق و ممتاز بوده‌اند، اما در امر تدریس (آموزش) توفیق چندانی کسب نکرده‌اند!، بر این اساس، ضروری است تا افراد علاقمند به ایفای نقش معلمی (مدرسی) با روش‌های صحیح تدریس، فرهنگ پداگوژی و روش‌ها و فنون تدریس، آشنا شوند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۳۰ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۳۰ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان