دانلود و خرید کتاب قصه های طوبی گل احمد زندوانیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قصه های طوبی گل اثر احمد زندوانیان

کتاب قصه های طوبی گل

معرفی کتاب قصه های طوبی گل

کتاب قصه‌های طوبی گل نوشتۀ احمد زندوانیان و فاطمه پورچیت‌ساز در انتشارات تیک به چاپ رسیده است. این کتاب مصور مناسب برای کودکان بالای ۸ سال است.

درباره کتاب قصه های طوبی گل

کتاب قصه‌های طوبی گل داستان‌هایی کودکانه دارد و حاصل گردآوری و بازنویسی مجموعه قصه‌هایی است که مادربزرگ‌ها در قدیم برای کودکان تعریف می‌کردند. این کتاب را می‌توان تلاشی برای جمع‌آوری قصه‌های عامه دانست. البته برخی از این قصه‌ها بازآفرینی شده‌اند. کتاب دارای تصاویر رنگی دیجیتال است که به کمک هوش مصنوعی طراحی و جای‌گذاری شدند. نویسنده عنوان کتاب را از تلفیق نام کوچک مادر و شهرت شفاهی پدرش انتخاب کرده است.

کتاب قصه‌های طوبی گل ۱۱ داستان دارد. عنوان داستان‌ها عبارت‌اند از: نمکی «هفت در و هفت دختر»؛ آجری بازیگوش و غول گرسنه؛ مملی قدرشناس؛ جک تنبل، طبیب عجیب؛ امیر و وزیر؛ زن حیله‌گر؛ زنی که همیشه سیر بود؛ حاتم طایی و گدا؛ کودک سخاوتمند؛ به من چه؟؟!!.

خواندن کتاب قصه های طوبی گل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به کودکان دوستدار کتاب‌های داستان به‌ویژه قصه‌های عامیانۀ ایرانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب قصه های طوبی گل

«یکی بود، یکی نبود. در روزگاران قدیم پسربچه‌ای به نام آجری با مادرش زندگی می‌کرد. آجری خیلی بازیگوش بود و گاه و به گاهی مادرش را اذیت می‌کرد. مادرش بعضی اوقات به آجری می‌گفت اگر خیلی اذیت کنی شب غول می‌آید و تو را می‌برد، ولی آجری می‌خندید و حرف‌های مادرش را باور نمی‌کرد. یک شب وقتی که که در خواب بودند، غول گرسنه‌ای وارد آن دهکده شد و بر حسب اتفاق از خانه‌ی اجری و مادرش سر درآوردند. او آرام آجری را که خواب بود در کسیه انداخت و برد به خانه‌اش تا در موقع مناسب آجری را بخورد. وقتی به خانه رسید آجری بیدار شده بود و حسابی هم ترسیده بود. غول دید که نمی‌تواند آجری را این‌طور بخورد پس به آجری گفت: «من با تو کاری ندارم. بیا تا با هم بخوابیم. و خودش را به خواب زد».

نظرات کاربران

مجتبی زندوانیان
۱۴۰۳/۰۴/۲۹

سلام من از این کتاب خیلی راضی بودم داستان های قدیمی طنزی است ممنون از عمو عزیزم احمد زندوانیان با خانواده عزیزشان علیرضا زندوانیان

کاربر 8769311
۱۴۰۳/۰۴/۳۱

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای زندوانیان و همکار گرامی متشکرم بابت زحماتی ک در تهیه و گرده همایی این کتاب کشیدید امید وارم هر روز موفق تر از دیروز خود باشید و شاهد سربلندی شما عزیزان در درجات بالاتر

- بیشتر
کاربر 8763503
۱۴۰۳/۰۴/۲۸

دلم برای قصه های کودکانه از زبان مادرم تنگ شده است. خیلی عالی بود... خسته نباشید

کاربر 1798183
۱۴۰۳/۰۴/۲۸

سلام این کتاب فوق العاده عالی است

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۵۰ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۵۰ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان