دانلود و خرید کتاب کی با من جورتره؟ نائومی جونز ترجمه معصومه نفیسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کی با من جورتره؟ اثر نائومی جونز

کتاب کی با من جورتره؟

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب کی با من جورتره؟

کتاب الکترونیکی کی با من جورتره؟ نوشتۀ نائومی جونز و جیمز جونز و ترجمۀ معصومه نفیسی است و انتشارات مهرسا آن را منتشر کرده است. داستان کی با من جورتره؟ در کنار کمک به آشنایی بهتر کودکان با تصاویر و شکل‌ها، یک راه آموزشی ساده و کاربردی برای آموختن مفاهیم مثبتی مثل امیدواری، دوستی، سازگاری‌ و یک‌رنگی‌ست و علاوه‌ بر تمام این‌ها به خوانندگان کم‌سن‌وسال خود درس خلاقیت و جست‌وجو برای پیداکردن راه‌های تازه را می‌آموزد، درست مثل کاری که مثلث کوچک قصه برای پیداکردن دوستان تازه انجام داده است!

درباره کتاب کی با من جورتره؟

یافتن بهترین کتاب کودک یکی از مشغله‌های ذهنی والدین محسوب می‌شود؛ چرا که کودکان با کمک کتاب‌های کودکانه می‌توانند به درک و رشد بهتری برسند. زمانی که صبحت از خرید کتاب کودک می‌شود منظور فقط کتاب داستان کودک یا کتاب قصه‌های کودکانه نیست، بلکه این مجموعه کتاب شعر کودک، کتاب علمی کودک و... را هم در برمی‌گیرد که بسیار مهم هستند.

قبل از هر اقدامی باید بدانید برای چه کسانی می‌خواهید کتاب بخرید و بر اساس گروه سنی او اقدام کنید. به‌عنوان‌مثال اگر برای کودکی ۱۰ساله دنبال کتاب هستید، با جست‌وجوی بهترین کتاب برای کودکانه ۱۰ساله می‌توانید مشکل خود را حل کنید؛ اما فراموش نکنید گروه سنی کتاب‌های کودک بسیار مهم است. در مجموع، کتاب کودک با تصویر بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد؛ چرا که رنگ‌ها کودکان را به خود جذب می‌کنند. در ادامه با این تقسیم‌بندی گروه سنی کودکان آشنا می‌شوید:

گروه الف: سال‌های قبل از دبستان

گروه ب: کلاس‌های اول، دوم و سوم دبستان

گروه ج: کلاس‌های چهارم، پنجم و ششم دبستان

در کتاب کی با من جورتره؟ می‌خوانیم که مثلث کوچک داستان به دنبال دوستی و رفاقت‌های تازه است. اما تفاوت‌هایش با دیگران، او را به این فکر می‌اندازد که در جای جدیدی به دنبال دوستان خود باشد. دوستانی که درست شبیه او بوده و سه ضلع و سه‌ زاویه داشته باشند؛ نه مانند دایره‌ها که به هر طرف می‌چرخند، یا مثل مربع‌ها که روی‌هم می‌روند و مربع‌های بزرگ‌تر می‌سازند! پس قهرمان داستان رنگی ما به سراغ دنیای مثلث‌ها می‌رود تا با آن‌ها هم‌بازی شود. البته که اوضاع بهتر از قبل پیش می‌رود و بازی با هم‌شکل‌ها خیلی کیف دارد، اما قصهٔ کی با من جورتره؟ در این‌جا هم به پایان نمی‌رسد، چراکه مثلث کوچولو، از بازی با مثلث‌ها هم خسته شده و حالا فکر و طرح‌های تازه‌ای در سرش دارد!

خواندن کتاب کی با من جورتره؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کودکان گروه سنی الف و ب مناسب است.

بخشی از کتاب کی با من جورتره؟ 

«شش‌ضلعی‌ها گفتند: «خُب، می‌توانیم بازی دیگری بکنیم.»

ولی مثلث تصمیم گرفت از پیشِ آن‌ها برود و به راهش ادامه داد.

مثلث گشت و گشت و گشت...

اما جایی را پیدا نکرد که کاملاً با آن جفت‌وجور باشد...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۵٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۲۴,۵۰۰
تومان