دانلود و خرید کتاب آموزش رباتیک با استفاده از پایتون لنتین جوزف ترجمه مهرانه احمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش رباتیک با استفاده از پایتون اثر لنتین جوزف

کتاب آموزش رباتیک با استفاده از پایتون

نویسنده:لنتین جوزف
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آموزش رباتیک با استفاده از پایتون

کتاب آموزش رباتیک با استفاده از پایتون نوشتهٔ لنتین جوزف و ترجمهٔ مهرانه احمدی است. انتشارات فناوری نوین این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب آموزش رباتیک با استفاده از پایتون

آموزش رباتیک با استفاده از پایتون شامل ۹ فصل است که نحوه ساخت یک ربات مستقل متحرک از ابتدا و برنامه‌ریزی آن را با استفاده از پایتون توضیح می‌دهد. ربات ذکر شده در این کتاب یک ربات خدماتی است که می‌توان از آن برای سرو غذا در منزل، هتل و رستوران استفاده کرد. کتاب با مفاهیم اولیه رباتیک شروع می‌شود و سپس به مدل‌سازی و شبیه‌سازی سه‌بعدی ربات می‌پردازد. پس از شبیه‌سازی موفق ربات، اجزای موردنیاز سخت‌افزاری جهت ساخت نمونه اولیه ربات موردبحث قرار می‌گیرد.

بخش نرم‌افزاری این ربات عمدتاً با استفاده از زبان برنامه‌نویسی پایتون و فریم‌ورک‌های نرم‌افزاری مانند Robot Operating System (ROS) و OpenCV پیاده‌سازی شده است. می‌توانید کاربرد پایتون را از طراحی ربات تا ایجاد رابط کاربری ربات مشاهده کنید. شبیه‌ساز Gazebo برای شبیه‌سازی ربات و کتابخانه‌های بینایی ماشین مانند OpenCV، OpenNI و PCL برای پردازش داده‌های تصویر دوبعدی و سه‌بعدی استفاده می‌شود. هر فصل با تئوری کافی برای درک بخش کاربردی ارائه شده است. این کتاب توسط متخصصان این حوزه موردنقد و بررسی قرارگرفته و حاصل کار دست و علاقه آن‌ها به علم رباتیک است.

خواندن کتاب آموزش رباتیک با استفاده از پایتون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مکانیک پیشنهاد می‌کنیم.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۱۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان