دانلود و خرید کتاب عاشقانه های دموکراتیک حسنا منصوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عاشقانه های دموکراتیک اثر حسنا منصوری

کتاب عاشقانه های دموکراتیک

نویسنده:حسنا منصوری
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب عاشقانه های دموکراتیک

کتاب عاشقانه های دموکراتیک نوشتهٔ حسنا منصوری است. انتشارات متخصصان این کتاب را منتشر کرده است. کتاب مجموعه‌ای از چهل غزل عاشقانه است که ماحصل سال‌ها غزل‌سرایی پراکنده است. 

درباره انتشارات متخصصان

انتشارات متخصصان با توجه به تخصص چندین ساله در صنعت چاپ و نشر کتاب و داشتن شناخت کامل و جامع از بازار، اقدام به چاپ بالغ بر ۵۰۰۰۰۰ جلد کتاب در رشته‌های ادبی شامل شعر و داستان و رمان، روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و رشته‌های مهندسی کرده است. آغاز کار انتشارات متخصصان به سال های ۸۵-۸۶ برمی‌گردد و در طول این سال‌ها به واسطهٔ تجربه و شناخت پذیرای چاپ کتاب بیش از ۲۰۰۰ نویسنده بوده است.

خواندن کتاب عاشقانه های دموکراتیک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران شعر معاصر پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب عاشقانه های دموکراتیک

«روایت معشوقی یمنی است که خنجر به کمر بسته و به مصاف توپخانه سنگین دشمن می‌رود، روایت معشوقی فلسطینی است که گویی در چشمانش نهال زیتونی کاشته و با اشک آبیاری اش کرده است، روایت دلداده‌ای حجازی است که دل در گرو معشوقی دارد و او را به جای لات و هبل می‌پرستد، روایت معشوقی سوری که خانه بر سرش ویران کرده‌اند و عشق در دلش هنوز آباد است. روایت معشوقی لبنانی که هنوز نجوای اعتراف عاشقانه‌ای را نشنیده بود که در انفجار بندر بیروت سوخت و روایت زن دل از کف داده‌ای طهرانی که برای دیدار محبوبش هزار و یک شمع نذر کرده است. روایتگر عاشقانه‌ای بغض آلود از درد خاورمیانه، مردی یا شاید زنی که در فلسطین وطنش را گرفتند و در قاهره معشوقش را ربودند و در طهران به دارش کشیدند و در کابل دهانش را دوختند و در صنعا آتش زدند و در بغداد سرش را بریدند و در حجاز مثله‌اش کردند و در دمشق گلوله ای به قلبش زدند و در بیروت فراموشش کردند».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۴۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

حجم

۴۴۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان