دانلود و خرید کتاب ارتباطات اطلاعاتی سندیا میلیندخدکار ترجمه سیدجواد میرعابدینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب ارتباطات اطلاعاتی

کتاب ارتباطات اطلاعاتی به‌قلم سندیا میلیندخدکار و سونیتا ویتالرائوماگره با ترجمه‌ٔ سیدجواد میرعابدینی و طاهره ارباب را انتشارات نمای علم منتشر کرده است. این کتاب به توضیح و تشریح چگونگی عملکرد فناوری در محیط‌های آموزشی می‌پردازد.

درباره کتاب ارتباطات اطلاعاتی

استفاده از اشکال مختلف فناوری و دانش‌ها و مهارت‌های پویا، امروزه یک امر ضروری و بدیهی در تمامی مکان‌ها به‌ویژه محیط‌های آموزشی و آکادمیک است. آشنایی کارکنان این محیط‌ها و نیز دانش‌جویان و اساتید با اشکال گوناگون فناوری و نحوهٔ به‌کارگیری آن‌ها نقش شایانی در افزایش بهره‌وری و عملکردشان دارد. کتاب حاضر کوشیده است تا به تبیین و توضیح نقش فناوری در افزایش بازدهی در محیط‌های علمی و آکادمیک و چگونگی استفاده از فناوری‌های جدید بپردازد.

خواندن کتاب ارتباطات اطلاعاتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به مباحث مرتبط با فناوری و نیز معلمان و فعالان حوزه‌های آموزشی از خواندن این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب ارتباطات اطلاعاتی

«دیدگاه تاریخی

«اطلاعات و ارتباطات نقش مهمی در طول تکامل همهٔ گونه‌ها ایفا کرده است. از همان ابتدا مشخص بود که اطلاعات پیرامون ما شانس بیشتری برای بقا به ما می‌دهد. چه چیزی خوردنی است؟ چه چیزی خطرناک است؟ تغییرات آب‌و‌هوا نشان‌دهندهٔ چیست؟ دشمن کیست؟ هر یک از افراد جامعه تکه‌هایی از داده‌ها و اطلاعات مربوط به این جنبه‌ها و دیگر جنبه‌های محیط خود را جمع‌آوری می‌کنند. ما باید دانش را به اشتراک بگذاریم اطلاعاتی که منتقل نمی‌شود اطلاعات ازدست‌رفته است.

فناوری اطلاعات

ما همیشه آگاهانه و گاهی ناخودآگاه در حال جمع‌آوری داده‌ها هستیم. سن، قد و وزن افراد در یک گروه، سرعت یک وسیلهٔ نقلیه، نمرات کسب‌شده در تکالیف؛ تعداد دانشجویان دانشگاه، تعداد و طبقه‌بندی کتا‌ب‌ها در کتابخانه، این داده‌ها آگاهانه جمع‌آوری می‌شوند. به‌طور ناخودآگاه بدن به عنوان مثال دما را کنترل می‌کند و تصمیم می‌گیرد که از یک مکان گرم دور شود. سخت‌افزار، نرم‌افزار، روش‌ها و دانش موردنیاز یا مورد استفاده در کسب، ذخیره‌سازی پردازش و نمایش داده‌ها و اطلاعات به‌طور کلی به‌عنوان فناوری اطلاعات شناخته می‌شوند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۸۲ صفحه

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۸۲ صفحه

قیمت:
۱۲۵,۰۰۰
تومان