دانلود و خرید کتاب از تردید تا یقین حمیده کمالی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از تردید تا یقین اثر حمیده کمالی

کتاب از تردید تا یقین

نویسنده:حمیده کمالی
امتیاز:
۲.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب از تردید تا یقین

کتاب از تردید تا یقین نوشتهٔ حمیده کمالی است. انتشارات مانیان این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر حاوی نکاتی در راستای افزایش آگاهی است.

درباره کتاب از تردید تا یقین

کتاب از تردید تا یقین ۱۸ فصل دارد. نویسنده در این اثر به قصهٔ زندگی خودش از دوران نوجوانی تا لحظهٔ نگارش کتابْ پرداخته و دربارهٔ دوران تحصیل در دانشگاه، دوران ازدواج و دوران مادرشدنش توضیحاتی ارائه کرده است. او از تغییرات ذهنی خودش و از آگاهی و کسب آن سخن گفته است. نویسنده باور دارد که بیشتر و بهتر از پیش به حقیقت وجودی خودش پی برده است. نویسندهٔ کتاب حاضر، حمیده کمالی، مربی توسعهٔ فردی و شخصیت‌شناسی به‌روش ام‌بی‌تی‌آی و همچنین مربی بین‌المللی یوگا و یوگای خنده، نویسنده و مشاور بوده است.

خواندن کتاب از تردید تا یقین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعهٔ تجربه‌های زیستهٔ دیگران پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب از تردید تا یقین

«ازآنجایی‌که من با ذهنم زندگی می‌کردم و درگیر زمان بودم یعنی یا درگذشته بودم و یا در آینده، بنابراین هرگز در لحظه حال زندگی نمی‌کردم و همین مسئله باعث می‌شد که من درکی از خدای خودم و حضور آن، نداشته باشم و هر فکر و یا هر کلامی را بر زبانم جاری سازم و با افکار یا کلماتم دیگران را مورد قضاوت قرار دهم و یا گاهی اوقات به‌دروغ متوسل شوم و... و چون از طرفی خودم را دوست نداشتم بنابراین مرتب از خودم، هم ازنظر جسمی و هم ازنظر اخلاقی ایراد می‌گرفتم و فکر می‌کردم که باید انسان کاملی باشم و فقط کارهای خوب انجام بدهم و چون این اتفاق نمی‌افتاد خودم را به‌شدت سرزنش می‌کردم. البته انسان کامل بودن، باوری بود که به من القا کرده بودند و نقطه‌ای بود که باید تلاش می‌کردم به آن برسم تا مورد تایید دیگران واقع شوم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۴۷,۸۸۰
تومان