دانلود و خرید کتاب مدیریت و بازاریابی استراتژیک در گمرک آزاده سنجوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب مدیریت و بازاریابی استراتژیک در گمرک

کتاب مدیریت و بازاریابی استراتژیک در گمرک

امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مدیریت و بازاریابی استراتژیک در گمرک

کتاب مدیریت و بازاریابی استراتژیک در گمرک به‌قلم آزاده سنجوری را انتشارات نمای علم منتشر کرده است. این کتاب به توضیح مفهوم استراتژی و مدیریت استراتژیک و بهره‌گیری از آن در گمرک می‌پردازد.

درباره کتاب مدیریت و بازاریابی استراتژیک در گمرک

برای مدیریت و سازمان‌دهی فعالیت‌ها و روندها در هر نهاد و ارگان و سازمانی نیازمند مجموعه‌ای از برنامه‌ریزی‌ها و روش‌ها هستیم که خط‌مشی عملکرد سازمان را مشخص کنند و به‌صورتی سیستمایک و نظام‌مند، عملکردهای سازمان را بهبود دهند. کتاب پیش رو به‌صورت ویژه به تشریح چگونگی استفاده از راهکارهایی روشمند در مدیریت استراتژیک حوزهٔ گمرک به‌عنوان مهم‌ترین مبدأ رسمی ورود و خروج کالا در کشور می‌پردازد و کمک می‌کند تا مخاطب مفهوم مدیریت و مدیریت استراتژیک را به‌صورتی عینی و ملموس دریابد و به کار گیرد.

خواندن کتاب مدیریت و بازاریابی استراتژیک در گمرک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به مباحث مدیریتی و بازاریابی و نیز فعالان و شاغلان گمرک کشور از خواندن این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب مدیریت و بازاریابی استراتژیک در گمرک

«فصل اول همگام با استراتژی در مدیریت

در سال‌های اخیر مفهوم استراتژی در ادبیات سازمانی و توسط محققان مالی به‌صورت قابل توجهی مورد توجه قرار گرفته است. در شواهد نظری استراتژی به‌عنوان اراده و برنامه‌ریزی سازمان برای دستیابی به اهداف بلند‌مدت سازمانی و پیش‌بینی منابع لازم برای دستیابی به این اهداف تعریف شده است. استراتژی واحدهای انتفاعی ممکن پیامدهای مختلفی را برای آن‌ها در پی داشته باشد از این جهت انتخاب یک استراتژی، مستلزم تحلیل اطلاعات جاری شرکت و تأمل درخصوص نتایج آن می‌باشد. همچنین مدیران واحدهای انتفاعی در اتحاد استراتژی‌های شرکت لازم است که شرایط محیطی و اقتصادی را مورد نظر قرار دهند. زیرا که تغییرات در شرایط اقتصادی نیروهای عرضه و تقاضا را در شرایط رقابتی به‌طور چشمگیری تغییر می‌دهد. ازاین‌رو راهبردهای تجاری شرکت‌هایی که به تغییرات محیطی پاسخ می‌دهند؛ به‌طور نسبی بستگی به تغییرات محیطی و راهبردهای شرکت‌های رقیب دارد با توجه به اهمیت نقش استراتژی و مدیریت استراتژی در ارتقای کارایی سازمان‌ها این فصل به این مبحث اختصاص داده می‌شود. «چندلر» که برای اولین‌بار واژهٔ استراتژی را به کار برد خود آن را به این صورت تعریف کرد: «استراتژی به معنای تعیین هدف‌های بلندمدت یک سازمان و گزینش مجموعهٔ اقدامات و تخصیص منابع لازم برای دستیابی به این هدف‌هاست. وی برای اولین‌بار نیز تفاوت بین استراتژی و تاکتیک را در قالب تعریف تصمیم‌های استراتژیک که با سلامت بلند‌مدت سازمان سروکار دارند و تصمیم‌های تاکتیکی که بیشتر به فعالیت‌های روزمره مربوط می‌شوند مطرح کرد. (رضایی و عازم، ۱۳۹۹) هنری مینتزبرگ به‌عنوان یکی از متأخرین در این حوزه برای استراتژی چهار معنی را پیشنهاد می‌کند. استراتژی به معنی طرح تهدید الگو و دیدگاه استراتژی را به اعتبار معنی کلمه می‌توان سوق دادن، گسیل داشتن، فرستادن۷ بردن و پاییدن بیان کرد. گمان می‌رود که این کلمه عطف به دانش و هنر یک ژنرال قدیمی یونانی به نام «استرانگوس» به کار برده شده است. در بعضی از منابع لاتین هم استراتژی از مفهوم استریتوم و به معنای راه مسیر و یا بستر رودخانه بیان شده است. علی‌رغم اختلاف در خصوص ریشهٔ کلمه با یک نگرش کلی می‌توان گفت هر دو تعریف مفاهیم مشابهی را در بردارند که این نکته نشان‌دهندهٔ صحت و اتفاق آراست. استراتژی شرکت را می‌توان شناسایی هدف اساسی طرح‌ها و اقدامات سازمان برای رسیدن به آن هدف تعریف کرد. روشن است که این تعریف فقط یکی از ده‌ها تعریف این مفهوم است. اما آنچه اهمیت دارد ذکر این نکته است که با تغییر شرایط، هدف هم تغییر خواهد کرد. به‌عنوان‌مثال مدیران شرکت اپل در سال‌های اولیهٔ فعالیت هدف خود را فراهم کردن کار برای مالکان، کارکنان و دوستان شرکت تعریف کرده بودند اما با رشد شرکت این هدف اساسی تغییر کرد و هدف‌های جدیدی مانند ارضای نیازهای مصرف‌کنندگان مورد توجه قرار گرفت. همچنین در سال‌های اخیر تعدادی از استراتژیست‌های شرکت‌ها به این نتیجه رسیدند که آن‌ها باید در جامعه دارای نقش بوده و فراتر از هدف‌های مرتبط با سهامداران کارکنان و اعضای وابسته به شرکت عمل نمایند.» 

بهار کاغذی (جلد دوم)
زهره حسین زاده علوی (بهاره منفرد)
حمایت اجتماعی و رفتار شهروندان
محبوب شفائی هرآباد
به تاریکی رهی زن چون سپیده
محمدجواد دارابی
دانشنامه فلسفه استنفورد؛ رویکردهای تجربی به روان شناسی اخلاق
جان دوریس
استعدادیابی رشته های رزمی المپیکی و غیرالمپیکی
رضا موسوی
آسمان صورتی
مهین نوبهار
هراس کودکان از مدرسه
زهره ایمانی
رسمیت مذهب شیعه در افغانستان
سیدمحمد عابدی
زمینه مندی و زمینه زدودگی آموزش عالی در ایران
محمدرضا کلاهی
سوغات یک قاصدک
احسان بهروان فر
مدیریت استراتژیک فروش
سعید ساعدی نوین
بوستان پیکاسو
پدرام حکیم زاده
روش های PCR در مواد غذایی
جان مائورر
ناخودآگاه سیاسی
فردریک جیمسون
خاطرات حجت الاسلام و المسلمین حججی
عبدالرحیم اباذری
دوباره اوج بگیر
آنی میهان
نقاشی و رنگ آمیزی برای کودکان اسکیت آموز
بهروز افضلی بروجنی
پناهجو
امید داداشی اسبوئی
جنبه های روانی-اجتماعی فعالیت بدنی
کیوان ملانوروزی
از خلعت پوشان
عبدالحسین ابراهیمی بویینی
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۱۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۷ صفحه

حجم

۱۰۱۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۷ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان