دانلود و خرید کتاب رسم امانت سمیه غلامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب رسم امانت

کتاب رسم امانت به‌قلم سمیه غلامی و فاطمه زینلی را شرکت چاپ و نشر بین الملل منتشر کرده است. این کتاب به مجموعه‌ای از تجربه‌های والدین موفق در راستای ترغیب فرزندانشان به نماز خواندن می‌پردازد.

درباره کتاب رسم امانت

فرزندان مهم‌ترین و ارزشمندترین سرمایه‌های عمر آدمی هستند که تربیتشان وظیفه‌ای مهم و توأم با سختی‌های فراوان است. یکی از دغدغه‌های بعضی از والدین، چگونگی تربیت دینی و معنوی فرزندانشان است. یکی از ابعاد این تربیت دینی و معنوی خواندن نماز است که ترغیب و تشویق کودک به آن نیازمند صبر و حوصله‌ٔ فراوان و به‌کارگیری الگوهای مؤثر از تجربیات والدین موفق است. کتاب حاضر که ابتدا در قالب مقاله‌ای پژوهشی منتشر شده بود، این‌‌بار با زبانی ساده به شرح و توضیح این تجارب می‌پردازد تا مخاطب را گام‌به‌گام در راستای تربیت دینی کودک و نهادینه کردن انجام اعمال عبادی یاری دهد. این کتاب در ۱۰ فصل به مواردی چون: مراقبت، حساسیت و عزم راسخ برای تربیت دینی، زمینه‌سازی قبل از تولد، راهبرد اقدامات قبل از سن تکلیف، انتخاب سبک والدگری مثبت و مؤثر، راهبرد ایمن‌سازی محیط، انعطاف‌پذیری در تربیت، ایجاد سبک زندگی دین‌محور و الگوسازی، راهبرد مراقبت از دوستی‌ها، کسب مهارت و حل مسئله در بحران‌های بلوغ اشاره می‌کند.

خواندن کتاب رسم امانت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

والدین و معلمانی که دغدغهٔ تربیت معنوی و دینی فرزندان و شاگردانشان را دارند، از خواندن این کتاب سود خواهند برد.

Moonlight
۱۴۰۳/۰۵/۰۷

کاتالوگ مناسبی از نکات تربیتی لود. نویسنده جدای از جمع‌آوری آیات و روایات مفید تربیتی در زمینه‌های مختلف، براساس یه پژوهش میدانی مباحث کتاب رو دسته‌بندی کرده و راهکار عملی نشون داده. البته حس می‌کنم جامعه آماری محدودی داشتن چون

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۴ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۴ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان