دانلود و خرید کتاب جادوی کوچینگ فاطمه بابایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جادوی کوچینگ اثر فاطمه بابایی

کتاب جادوی کوچینگ

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب جادوی کوچینگ

کتاب «جادوی کوچینگ» نوشتۀ فاطمه بابایی است و انتشارات مانیان آن را منتشر کرده است. کتاب جادوی کوچینگ، راهنمای عملی برای تسلط بر جلسات کوچینگ است.

درباره کتاب جادوی کوچینگ

فاطمه بابایی، در کنار روان‌شناسی وارد حوزۀ کوچینگ شد. او بعد از اینکه ده‌ها و شاید صدها ساعت مشاوره‌های کوچینگ با افراد مختلف و سبک‌های مختلف داشت تصمیم گرفت تا به افراد علاقه‌مند کمک کند. نویسندۀ کتاب جادوی کوچینگ تلاش کرده است به زبانی ساده و در یک مجموعۀ نه‌چندان طولانی مطالبی که از شروع فرایند کوچینگ اتفاق می‌افتد تا پایان آن را بیان کند تا علاقه‌مندانی که نیاز به منبع داشتند بتوانند به ساده‌ترین حالت کوچینگ را یاد گرفته و درک کنند.

در کوچینگ، این مسئله مطرح است که انسان از قابلیت‌های درونی بسیار زیادي برخوردار است و یکی از اهداف اصلی کوچینگ آزادسازی چنین قابلیت‌هایی است. افراد بسیاری در طول تاریخ بوده‌اند که با ثبت اختراعات و اکتشافات متفاوت، جهانیان را شگفت‌زده کرده‌اند. اختراع، اتومبیل، هواپیما و حتّی اینترنت در ابتدا بسیار امری محال به نظر می‌رسید. نکتۀ مهم در اینجا این است که افراد پیشرو همواره قبل از دیگران، جایگاهی را درمی‌یابند و سال‌های بعد، افراد دیگر ارزش و اهمیت آن جایگاه را درک می‌کنند سپس خواهان ورود به آن جایگاه هستند. فاطمه بابایی عقیده دارد که ورد به دنیای کوچینگ و خواندن این کتاب، جایگاه خوبی را برای افراد در آینده فراهم می‌کند.

خواندن کتاب جادوی کوچینگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب جادوی کوچینگ

«در آمریکا هم در ۳۷ سال گذشته کوچینگ باهدف توانمندسازی افراد و کسب‌وکارها شکل گرفت. چرا که متفکران این حوزه به این نتیجه رسیده بودند که چه در حوزه کسب‌وکار و چه در حوزه‌های فردی، دانش و اطلاعات در میان مردم یکسان است. پس مشکل از ندانستن نبود؛ بلکه مشکل از عمل‌نکردن و بهبود رفتارهای فردی بود. انسان‌ها نیاز به فردی دارند که فراتر از نقش یک مدرس که صرفاً وظیفه انتقال دانش را دارد و یا یک مشاور دارند که صرفاً به دنبال انتقال راهکار است؛ لذا واژه جدیدی به نام کوچ یا همان مربی با نقش کلیدی به دایره واژگان چه در سطح مدیریتی و کسب‌وکار و چه در حوزۀ مهارت‌های فردی وارد شد.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۸۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۸ صفحه

حجم

۹۸۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۸ صفحه

قیمت:
۵۴,۰۰۰
تومان