دانلود و خرید کتاب تابستانه پایه دوم؛ آمادگی برای ورود به پایه سوم دبستان زهرا شامانیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تابستانه پایه دوم؛ آمادگی برای ورود به پایه سوم دبستان اثر زهرا شامانیان

کتاب تابستانه پایه دوم؛ آمادگی برای ورود به پایه سوم دبستان

معرفی کتاب تابستانه پایه دوم؛ آمادگی برای ورود به پایه سوم دبستان

کتاب الکترونیکی تابستانه پایه دوم؛ آمادگی برای ورود به پایه سوم دبستان نوشتۀ زهرا شامانیان و فرناز فهیمی امید است و انتشارات پویش اندیشه خوارزمی آن را منتشر کرده است. کتاب تابستانه پایه دوم؛ آمادگی برای ورود به پایه سوم دبستان، شامل نمومه سؤالات طبقه‌بندی شده برای دانش‌آموزان پایۀ دوم دبستان است.

کتاب تابستانه پایه دوم؛ آمادگی برای ورود به پایه سوم دبستان

واضح است که اگر مطالبی را یاد بگیریم و آن‌ها را مرور نکنیم، به‌راحتی فراموش خواهند شد. مرور نه‌تنها برای حفظ و نگهداری مطالب، بلکه در فهمیدن آن‌ها نیز بسیار مؤثر است. کتاب تابستانه پایه دوم؛ آمادگی برای ورود به پایه سوم دبستان شامل یک کتاب سؤالات از دروس فارسی، ریاضی و علوم در قالب ۱۵ پیک‌نیک به همراه کتابچه پاسخ‌نامه است. کتاب تابستانه پایه دوم؛ آمادگی برای ورود به پایه سوم دبستان بر اساس کتاب درسی دوم دبستان توسط مؤلفینی که سال‌ها در امر تدریس و تألیف تجربه کافی داشته‌اند، تدوین شده است. در واقع، این کتاب‌ها یک تابستان طلایی برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند تا در کنار استراحت و تفریح از فرصت‌های خوب یادگیری استفاده کنند و در سال تحصیلی آینده با آمادگی بیشتری به کلاس بروند. در تمام کتاب سعی شده است با سؤالات طبقه‌بندی‌شده نه‌تنها مطالب خوانده شده در سال تحصیلی گذشته برای دانش‌آموز مرور گردد، بلکه آن‌ها را جهت ورود به پایه بالاتر یعنی پایه سوم دبستان آماده کند. 

خواندن کتاب تابستانه پایه دوم؛ آمادگی برای ورود به پایه سوم دبستان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای دانش‌آموزان پایه دوم دبستان مناسب است.

بخشی از کتاب تابستانه پایه دوم؛ آمادگی برای ورود به پایه سوم دبستان

«قرار شد بچه های کالس دوم همراه آموزگار خود به اردوی علمی بروند. با شنیدن این خبر، دانش آموزان  شروع به تقسیم کار کردند و هرکدام آوردن وسیله ای را به عهده گرفتند. به نظر تو به غیر از خوراکی، مهم ترین وسایلی که دانش آموزان برای اردوی علمی نیاز دارند، چیست؟ آن ها را نقاشی کن...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۱۸ صفحه

حجم

۶۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۱۸ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان