دانلود و خرید کتاب پولائو سکودو ریلا ملاتی بهری ترجمه رحمت الله قائمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پولائو سکودو اثر ریلا ملاتی بهری

کتاب پولائو سکودو

معرفی کتاب پولائو سکودو

کتاب الکترونیکی پولائو سکودو نوشتۀ ریلا ملاتی بهری و ترجمۀ رحمت الله قائمی است و انتشارات علمی و فرهنگی آن را منتشر کرده است. کتاب پولائو سکودو، داستانی است کودکانه در مورد یک خانواده قورباغه که زیر پوست یک نارگیل و در کنار برکه‌ای زندگی می‌کنند.

درباره کتاب پولائو سکودو

یافتن بهترین کتاب کودک یکی از مشغله‌های ذهنی والدین محسوب می‌شود؛ چرا که کودکان با کمک کتاب‌های کودکانه می‌توانند به درک و رشد بهتری برسند. زمانی که صبحت از خرید کتاب کودک می‌شود منظور فقط کتاب داستان کودک یا کتاب قصه‌های کودکانه نیست، بلکه این مجموعه کتاب شعر کودک، کتاب علمی کودک و... را هم در برمی‌گیرد که بسیار مهم هستند.

قبل از هر اقدامی باید بدانید برای چه کسانی می‌خواهید کتاب بخرید و بر اساس گروه سنی او اقدام کنید. به‌عنوان‌مثال اگر برای کودکی ۱۰ساله دنبال کتاب هستید، با جست‌وجوی بهترین کتاب برای کودکانه ۱۰ساله می‌توانید مشکل خود را حل کنید؛ اما فراموش نکنید گروه سنی کتاب‌های کودک بسیار مهم است. در مجموع، کتاب کودک با تصویر بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد؛ چرا که رنگ‌ها کودکان را به خود جذب می‌کنند. در ادامه با این تقسیم‌بندی گروه سنی کودکان آشنا می‌شوید:

گروه الف: سال‌های قبل از دبستان

گروه ب: کلاس‌های اول، دوم و سوم دبستان

گروه ج: کلاس‌های چهارم، پنجم و ششم دبستان

سال‌ها پیش، در جزیرۀ یوبین در ساحل سنگاپور، یک خانوادۀ قورباغه زندگی می‌کردند… آن‌ها زیر پوست بزرگ و قهوه‌ایِ یک نارگیل که بهش می‌گفتند تِمپورانگ زندگی می‌کردند. آناک کاتاک قورباغه‌ای خیال‌باف بود. او هر روز در ساحل زیر آفتاب دراز می‌کشید و به افق‌ها خیره می‌شد. او برخلاف پدر و مادرش شناگر خوبی نبود. کتاب پولائو سکودو داستان این خانواده را بیان می‌کند.

خواندن کتاب پولائو سکودو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کودکان گروه سنی ب و ج مناسب است.

بخشی از کتاب پولائو سکودو

«بپک کاتاک بزرگ و قوی بود. پاهای بلندی داشت و شناکر خوبی بود. همه‌ی قورباغه‌ها در پولائویوبین او را تحسین می‌کردند. بپک کاتاک تمام روز سخت کار می‌کرد، پشه و مگس و کرم و ملخ می‌گرفت تا خانواده‌اش را سیر کند...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۷٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۱۸,۵۰۰
تومان