دانلود و خرید کتاب تاثیر‌گذار (خلاصه کتاب) جوزف گرنی ترجمه گروه مترجمان شنیدار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تاثیر‌گذار (خلاصه کتاب) اثر جوزف گرنی

کتاب تاثیر‌گذار (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب تاثیر‌گذار (خلاصه کتاب)

کتاب تاثیر‌گذار (خلاصه کتاب) نوشتهٔ جوزف گرنی و آل سویتزلر و ران مک میلان و کری پترسون و ترجمهٔ گروه مترجمان شنیدار است. شنیدار نگار نوین این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی توضیح تکنیک‌های تأثیرگذارتر بودن.

درباره کتاب تاثیر‌گذار (خلاصه کتاب)

کتاب تاثیر‌گذار (خلاصه کتاب) دربردارندهٔ خلاصه‌ای از کتاب «تأثیرگذار» است. جوزف گرنی و آل سویتزلر و ران مک میلان و کری پترسون در کتاب حاضر تکنیک‌هایی برای تأثیرگذارتر بودن را برشمرده و هر یک را توضیح داده‌اند. این که کاری کنید افراد مثل شما فکر کنند، کار بسیار سختی است. به همهٔ سیاست‌مدارانی فکر کنید که پس‌از مدتی طولانی دست‌وپنجه نرم کردن با مردم، نمی‌توانند دیدگاه خود را به آنان تحمیل کنند. بسیاری از آن‌ها شکست می‌خورند و تنها تعداد انگشت‌شماری از آنان به قدرت می‌رسند، اما برای موفقیت راهی وجود دارد؛ تبدیل شدن به یک فرد مؤثر. چگونه باید به یک فرد تأثیرگذار تبدیل شد؟ هدف این کتاب پاسخ‌دهی به این سؤال است. نویسندگان در این اثر تلاش کرده‌اند تا با استفاده از مفاهیم موجود در حوزه‌های جامعه‌شناسی و روان‌شناسی، برخی از تکنیک‌های کلیدی برای رسیدن به این هدف به شما آموزش داده شود. به عقیدهٔ نویسندگان به‌سختی می‌توان بدون توان تآثیرگذاری بر دیگران، روابط کاری و شخصی مناسبی داشت. 

خواندن کتاب تاثیر‌گذار (خلاصه کتاب) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران آثار موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تاثیر‌گذار (خلاصه کتاب)

«در زندگی روزمره، محیط اطراف مفروض است و نمی‌توان آن را تغییر داد. اگر قادر به چنین کاری بودیم، می‌توانستیم تاثیر بسزایی بر رفتار خود و دیگران داشته باشیم.

اما خوشبختانه، نسبت به محیط کار و محیط شخصی خود اختیار داشته و می‌توانیم آن را به شکلی تغییر دهیم که مطلوب ماست. در این بخش، دربارهٔ این موضوع صحبت می‌کنیم و خواهیم دید که فضا چگونه بر طرز تفکر افراد نسبت به ما تاثیر می‌گذارد و چگونه از آن برای تاثیرگذاری بر آن‌ها می‌توان استفاده کرد.

فضا یکی از ابزارهای تاثیرگذاری است که زیرکانه، لطیف و بدون اعمال فشار عمل می‌کند. اگر قصد دارید بدون اینکه توجه افراد را جلب کنید بر آن‌ها تاثیر بگذارید، یکی از بهترین روش‌ها، استفاده از فضا است.

اما چگونه باید این کار را کرد. در ادامه با آوردن چند مثال به موضوع می‌پردازیم.

ویژگی‌های ساده و در عین حال قدرتمند یک اتاق مانند ابعاد و یا اندازه پنجره‌ها، تا حد زیادی می‌تواند بر ما تاثیر بگذارد.

برای مثال، فاصله‌های زیاد و اتاق‌های بزرگ فضایی از قدرت (بخصوص در فضاهای کسب‌وکار) ایجاد می‌کند (مانند لابی‌های بزرگ ساختمان‌ها در زمان آلمان نازی که نشان‌دهنده عظمت، قدرت و شکوه آلمان بود). بنابراین اگر می‌خواهید ارتباط نزدیکی با دیگران برقرار کرده و به توافق برسید، بهتر است بجای استفاده از اتاق‌های بزرگ (که نشان‌دهنده قدرت است) از اتاق‌های کوچک‌تر استفاده کنید.

یکی از مدیران ارشد بخاطر نادیده گرفتن چنین موضوعی در برقراری رابطه با کارمندانش ناموفق بود. زمانی که افراد برای ملاقات او می‌آمدند، مجبور بودند تا از شش سالن طولانی و چهار ایست بازررسی عبور کنند. در حالی که این راه مناسبی برای نزدیک شدن به کارمندان نیست!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۲ صفحه

حجم

۱۶٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۲ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان