دانلود و خرید کتاب اصول رفتار مهندسی محمد نیک محمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اصول رفتار مهندسی اثر محمد نیک محمدی

کتاب اصول رفتار مهندسی

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب اصول رفتار مهندسی

کتاب اصول رفتار مهندسی نوشتهٔ محمد نیک محمدی است. انتشارات متخصصان این کتاب را منتشر کرده است.

درباره انتشارات متخصصان

انتشارات متخصصان با توجه به تخصص چندین ساله در صنعت چاپ و نشر کتاب و داشتن شناخت کامل و جامع از بازار، اقدام به چاپ بالغ بر ۵۰۰۰۰۰ جلد کتاب در رشته‌های ادبی شامل شعر و داستان و رمان، روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و رشته‌های مهندسی کرده است. آغاز کار انتشارات متخصصان به سال های ۸۵-۸۶ برمی‌گردد و در طول این سال‌ها به واسطهٔ تجربه و شناخت پذیرای چاپ کتاب بیش از ۲۰۰۰ نویسنده بوده است.

خواندن کتاب اصول رفتار مهندسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مدیریت کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اصول رفتار مهندسی

«توسعه دانش و پیشرفت فناوری

مهندسان باید تلاش کنند تا در دانش خود روزآمد بوده و با پیشرفت‌های فناوری در زمینه تخصصی خود آشنا باشند. آن‌ها باید به دانش عمومی و اصول اخلاقی حوزه مهندسی توجه ویژه‌ای داشته باشند و در توسعه و بهبود فناوری‌ها به‌صورت مسئولانه و اخلاقی عمل کنند؛ همچنین باید از انجام تحقیقات و توسعه فناوری‌هایی که به ارتقای کیفیت زندگی و محیط‌زیست کمک می‌کنند، حمایت کرده و در این راستا همکاری کنند.

مسئولیت‌پذیری

مهندسان باید در تمام مراحل کار خود به مسئولیت‌پذیری اخلاقی توجه داشته باشند و به‌دقت از تأثیرات مخرب کارهای خود بر افراد، جامعه و محیط‌زیست اطمینان حاصل کنند. آن‌ها باید در قبال اشتباهات و ابهامات کاری خود مسئولیت بپذیرند و تلاش کنند تا با رفع این مشکلات بهبودهای لازم را ایجاد کنند.

شفافیت و امانت‌داری

مهندسان باید در ارتباطات و اطلاعات مربوط به پروژه‌ها و کارهای خود شفاف و صادق باشند. آن‌ها باید از اطلاعات محرمانه و مهم پروژه‌ها به‌عنوان یک امانت استفاده کنند و از افشای غیرمجاز این اطلاعات خودداری کنند.

حفظ ارزش‌های اخلاقی

مهندسان باید ارزش‌های اخلاقی و انسانی؛ مانند امانت‌داری، اعتماد، انصاف و همدلی را در تمام مراحل کاری و روابط حرفه‌ای خود حفظ کنند و در مواجهه با مواردی که می‌توانند این ارزش‌ها را به خطر بیندازند، به‌صورت قاطع عمل کنند.

همکاری و تعامل

مهندسان باید در همکاری با سایر اعضای تیم و مخاطبان مختلف از انعطاف و توانایی ارتباط برخوردار باشند و به شکلی مؤثر و مسئولانه با دیگران همکاری کنند.

این اصول تنها یک راهنمای کلی برای رفتار مهندسان نیست، بلکه به‌عنوان پایه و اساسی برای رفتار اخلاقی و مسئولانه در حرفه مهندسی مطرح می‌شود.

بالابردن دانش و اطلاعات مهندسی و شغلی

کلیه پروژه‌های زیربنایی و طرح‌های صنعتی و همچنین زیرساخت‌های مهم در هر کشوری بر پایه و اساس دانش مهندسی در آن کشور استوار است و هرچه علوم و دانش حرفه‌ای به‌کار‌گرفته‌شده دارای پشتوانه و اعتبار بیشتری باشد، مسلماً خدمات صورت‌گرفته بر اساس آن مستحکم‌تر و معتبرتر خواهد بود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۶۸,۴۰۰
تومان