دانلود و خرید کتاب معجزه زبان بدن در تحلیل افراد و کسب و کار مارتین لوییس ترجمه بهناز سلطانیه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب معجزه زبان بدن در تحلیل افراد و کسب و کار اثر مارتین لوییس

کتاب معجزه زبان بدن در تحلیل افراد و کسب و کار

معرفی کتاب معجزه زبان بدن در تحلیل افراد و کسب و کار

کتاب الکترونیکی معجزه زبان بدن در تحلیل افراد و کسب و کار نوشتۀ مارتین لوییس و ترجمۀ بهناز سلطانیه است و انتشارات نبض دانش آن را منتشر کرده است. کتاب معجزه زبان بدن در تحلیل افراد و کسب و کار، به شما این امکان را خواهد داد تا با شناخت حرکات غیرکلامی بتوانید رابطه خود با دیگران را جهت برقراری ارتباط بهتر بهبود بخشید.

درباره کتاب معجزه زبان بدن در تحلیل افراد و کسب و کار

برای داشتن زندگی موفق، آرام و شاد مهم‌تر از هر چیزی، توانایی در برقراری ارتباط است. در نگاه اول کسی که خوب صحبت می‌کند و کلام شیوایی دارد، در برقراری ارتباط مؤثر و مثبت، بهتر عمل می‌کند؛ ولی برنده پیشتاز نیست، چرا که تنها عامل برقراری ارتباط، کلام و سخنوری نیست. خوب صحبت‌کردن لازم است؛ ولی کافی نیست. شما برای موفقیت در ارتباطات باید به دانش دیگری در این حوزه دست پیدا کنید تا بتوانید مانند یک متخصص، افراد را تحلیل کنید و در نهایت بهترین خط‌مشی را برای برقراری ارتباط مؤثر برگزینید. ارتباطات غیرکلامی بخش قابل‌توجهی از روابط اجتماعی را تشکیل می‌دهد و زبان بدن تنها بخشی از این نوع ارتباط به شمار می‌آید. در هنگام برقراری ارتباط با افراد، عناصر گوناگونی هم‌زمان با هم درگیر می‌شوند و هماهنگ‌کردن این عناصر کاری سخت و پیچیده به شمار می‌آید. این پیچیدگی به دلیل تسلط ذهن ناخودآگاه انسان بر حرکات بدن است. کتاب معجزه زبان بدن در تحلیل افراد و کسب و کار، ارتباطات غیرکلامی را مورد تحلیل و بررسی قرار داده است و اطلاعات جالب و خواندنی زیادی را در مورد این دانش و بهبود روابط اجتماعی و کسب‌وکار به‌وسیله زبان بدن در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. کتاب معجزه زبان بدن در تحلیل افراد و کسب و کار، چگونگی درك بهتر زبان ناخودآگاه به‌عنوان یک ابزار نفوذ موردنیاز در موقعیت‌های مختلف زندگی روزمره را به شما نشان می‌دهد. با مطالعۀ این کتاب شما به‌سادگی می‌توانید با استفاده شناسایی رفتار ناخودآگاه افراد در موقعیت‌های مختلف فکر آنها را بخوانید و بفهمید که آنها سعی دارند چه چیزی را به شما القا نمایند. با آموختن حرکات غیرکلامی، شما قادر خواهد بود سرنخ‌هایی که منجر به یادگیری بیشتر در مورد مردم در اطراف شما می‌شود را بیاموزید.

خواندن کتاب معجزه زبان بدن در تحلیل افراد و کسب و کار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای علاقه‌مندان به مباحث روان‌شناسی و موفقیت مناسب است.

بخشی از کتاب معجزه زبان بدن در تحلیل افراد و کسب و کار

«مردم عموماً عواطف و احساسات خود را منتشر نمی‌کنند؛ اما با مشاهده اقدامات آنها، در حقیقت به شما این امکان را خواهند داد که بدون نیاز به ارتباط کلامی به تصوری ازآنچه که در ذهن آنها می‌گذرد دست یابید. دراین زمان شما قادرید بهترین پاسخ در نوع خود را ارائه ننمایید؛ مثلاً یک قدام ویژه سرنخ‌های غیرکلامی تلاش افراد، در به‌کاربردن حیله و نیرنگ در ارتباطات را فاش می‌کند. یکی از مزایای دانستن سرنخ‌های غیرکلامی این است که شما با مشاهده این نشانه‌ها به‌راحتی می‌توانید رفتارهای افراد دروغگو و کسانی که بامهارت می‌خواهند سر شما را کلاه بگذارند را فاش نمایید. به این دلیل است که تجزیه‌وتحلیل زبان بدن در اجرای مسائل حقوقی کاربرد فراوان دارد. دوستی و اعتماد مردم را به شما نشان می‌دهد. با نمایش درست نگرش غیرکلامی مردم اطراف شما، قادر خواهید بود ارتباط بهتری با آنها برقرار کنید و همچنین از این طریق صداقت و دوستی آنها نسبت به شما به‌خوبی آشکار می‌گردد...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۱۹,۹۰۰
تومان