دانلود و خرید کتاب پول خود را مدیریت کنید تا زندگیتان را متحول کنید رابرت کیوساکی ترجمه میلاد شیروانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پول خود را مدیریت کنید تا زندگیتان را متحول کنید اثر رابرت کیوساکی

کتاب پول خود را مدیریت کنید تا زندگیتان را متحول کنید

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب پول خود را مدیریت کنید تا زندگیتان را متحول کنید

کتاب پول خود را مدیریت کنید تا زندگیتان را متحول کنید به‌قلم رابرت کیوساکی و ترجمهٔ میلاد شیروانی را انتشارات نبض دانش منتشر کرده است. این کتاب به معرفی راهکارهایی برای مدیریت منابع مالی می‌پردازد.

درباره کتاب پول خود را مدیریت کنید تا زندگیتان را متحول کنید

مدیریت هزینه‌ها یک ضرورت غیر‌قابل‌انکار برای تمامی افراد با هر سطحی از درآمد است. زیرا با مدیریت جریان نقدینگی و ثروت می‌توان به بهترین شکل ممکن از پس بسیاری از بحران‌های مالی و غیرمالی زندگی برآمد و برای آینده برنامه‌ریزی واقع‌بینانه و شفافی داشت. کتاب پول خود را مدیریت کنید تا زندگیتان را متحول کنید به‌قلم رابرت کیوساکی، سرمایه‌گذار و مشاور مالی کسب‌وکارها، مجموعه‌ای است از رهنمودهایی که می‌تواند به بهترین شکل مسیر تحول و ادارهٔ بعد اقتصادی زندگی را به افراد بیاموزد.

خواندن کتاب پول خود را مدیریت کنید تا زندگیتان را متحول کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

تمامی افرادی که به‌ دنبال یافتن راهی برای مدیریت هزینه‌ها و ارتقای سواد مالی خود هستند از خواندن این کتاب سود خواهند برد.

درباره رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی از یک خانوادهٔ دورگهٔ ژاپنی - آمریکایی، در هاوایی به دنیا آمد. او پس از پایان دورهٔ دبیرستان، در نیویورک به ادامهٔ تحصیل پرداخت و پس از به پایان رساندن دانشگاه، به نیروی تفنگ‌داران دریایی آمریکا پیوست. به‌عنوان افسر و خلبان هلیکوپترهای سنگین نظامی در جنگ ویتنام حضور داشت. پس از بازگشت از ویتنام و در سال ۱۹۷۷ شرکتی را تأسیس کرد و به تولید کیف پول مردانه از نایلون و ولکرو پرداخت. در ادامهٔ زندگی حرفه‌ای خود، مؤسسه‌ای به نام مؤسسهٔ بین‌المللی آموزش تأسیس کرد و به آموزش تجارت و سرمایه‌گذاری در ۷ کشور جهان پرداخت. این تاجر موفق در ۴۷ سالگی به سرمایه‌گذاری روی آورد و در این حوزه هم بسیار موفق عمل کرد. رابرت کیوساکی کلاس‌هایی برگزار می‌کند و در آن‌ها از سرمایه‌گذاری با بالاترین بهره و کمترین ریسک و همچنین نحوهٔ بیدارشدن نبوغ مالی در افراد می‌گوید. «چهارراه پولسازی»، «پدر پولدار، پدر بی‌پول» و «جوان و پولدار بازنشسته شوید» از آثار مکتوب او است.

بخشی از کتاب پول خود را مدیریت کنید تا زندگیتان را متحول کنید

«شما لازم نیست که کارت‌های اعتباری‌تان (دریافت وام) را کاهش دهید یا اینکه خودتان را مجبور کنید که کمتر وام و قرض بگیرید تنها کافی است که یک برنامهٔ کاهش بدهی مالی را دنبال کنید دو گام اول برای رسیدن به این برنامه عبارتند از:

. ابتدا به خودتان پرداخت کنید

هر زمان که حقوق دریافت می‌کنید باید توجه داشته باشید در اولین قدم به خودتان پرداخت کنید. نباید حقوقتان را برای ماشین یا وام مسکن یا اجاره‌خانه هزینه کنید. تنها کافی است سریعاً آن را به حساب بانکی بگذارید و سعی کنید به آن دست نزنید تا بتوانید راهی برای استفاده کردن از آن در سرمایه‌گذاری پیدا کنید.

نکته: با توجه به تجربیاتم در زمینهٔ آموزش و تدریس باید بگویم که درک این مرحله یکی از سخت‌ترین کارهایی است که باید انجام دهید. برای درک این مفهوم باید به‌طور کامل بتوانید بر احساساتتان غلبه کنید به‌ویژه ترس و اینکه نگذارید آنها برای شما تصمیم بگیرند.» 

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان