دانلود و خرید کتاب اختاپوس اینکی ارین گوندلزبرگر ترجمه حمیرا واقف
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اختاپوس اینکی اثر ارین گوندلزبرگر

کتاب اختاپوس اینکی

انتشارات:انتشارات برکه
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب اختاپوس اینکی

کتاب «اختاپوس اینکی» نوشتۀ ارین گوندلزبرگر و ترجمۀ حمیرا واقف است و انتشارات برکه آن را منتشر کرده است. اختاپوس اینکی داستان فرار واقعی یک اختاپوس را روایت می‌کند.

درباره کتاب اختاپوس اینکی

قصه‌ها مزایای بی‌شماری دارند و کودکان از طریق داستان‌ها موارد زیادی را یاد می‌گیرند و نسبت به مسائل آموزشی واکنش بهتری نشان می‌دهند. آموزش در حین خواندن آموزش غیرمستقیم نام دارد و کودکان بدون اینکه بدانند نکات زیاد را می‌آموزند. آموزش‌ها می‌تواند مهارت‌های زندگی، هنجارها و رفتارهای درست باشد یا مطالب و حقایق علمی دنیای اطراف. این آموزش‌ها چون به‌صورت داستان برای کودکان خوانده می‌شود، از شنیدن آن لذت می‌برند و در ذهنشان باقی می‌ماند.

اختاپوس اینکی دربارۀ یک اختاپوس است که در آکواریوم زندگی می‌کند. او زندگی خوبی دارد؛ ۳ وعده غذای لذیذ، انواع بازی‌ها و دوست خوبی به اسم بلاچی. با همۀ این‌ها اینکی همیشه در آرزوی دیدن دنیای بیرون است و دلش می‌خواهد جهان‌های ناشناخته را کشف کند. آیا اینکی می‌تواند با موفقیت از آکواریوم بیرون برود؟ دنیای بیرون در نظر او چه شکلی خواهد داشت؟ اختاپوس اینکی بر اساس داستان واقعی فرار یک اختاپوس نوشته شده است. این اختاپوس در سال ۲۰۱۶ از آکواریوم ملی نیوزیلند فرار کرد و هیچ‌کس موفق به یافتن او نشد.

کتاب اختاپوس اینکی اثری هیجان‌انگیز و مفرح برای کودکان ماجراجو است. ارین گوندلزبرگر با توصیف دقیق جزئیات، صحنه‌ها، افکار و آرزوهای اختاپوس اینکی، علاوه بر روایت داستان اختاپوس، به کودکان کمک می‌کند تا یاد بگیرند چطور به دنیای اطرافشان توجه کرده و رؤیاهای خود را دنبال کنند. کتاب اختاپوس اینکی همچنین در انتهای روایت جذاب زندگی این اختاپوس، توضیحات علمی دربارۀ اختاپوس‌ها ارائه می‌دهد.

خواندن کتاب اختاپوس اینکی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان وا نوجوانانی که عاشق ماجراجویی هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اختاپوس اینکی

«من جایی زندگی می‌کنم که دنیا را از میان دیوارها تماشا می‌کنم. داخل آکواریومی با یک در بسته.در طول روز به من مانند یک پادشاه سه وعده‌غذا می‌دهند؛ از خرچنگ‌های دریایی و میگوهای چاقو چله گرفته تا انواع ماهی‌های دریایی. می‌دانم که زندگی خوبی دارم و نباید درخواست بیشتری داشته باشم؛ اما حس کنجکاوی بزرگی در قلب کوچک من وجود دارد که نمی‌توانم به‌سادگی آن را نادیده بگیرم.

من، بیرون از این آکواریوم، باید آزاد باشم. آزادِ آزاد.

من باید به عمق دریاهای بزرگ بروم، در آن‌ها گردش کنم و چیزهای جدیدی کشف کنم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۱۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان