دانلود و خرید کتاب اختلالات روانی دانش آموزان نوید آقائی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اختلالات روانی دانش آموزان اثر نوید آقائی

کتاب اختلالات روانی دانش آموزان

معرفی کتاب اختلالات روانی دانش آموزان

کتاب اختلالات روانی دانش آموزان نوشتهٔ نوید آقائی است. انتشارات نوروزی این کتاب را منتشر کرده است.‏

درباره اختلالات روانی دانش آموزان

کتاب اختلالات روانی دانش آموزان حاوی مباحثی نظیر «اختلال چیست»، «تفاوت بیماری و اختلال»، «علائم اختلال یادگیری»، «عوامل بروز اختلالات یادگیری»، «اختلال روانی»، «تعریف اختلال روانی»، «علت اختلال روانی»، «انواع اختلال روانی»، «اختلال خلقی»، «روان پریشی»، «اختلال شبه جسمی»، است. 

 دربارهٔ انتشارات نوروزی

انتشارات نوروزی از سال ۱۳۷۹ قدم به عرصهٔ نشر گذاشت و اکنون با بهره‌گیری از بهترین دستگاه‌ها و تکنولوژی چاپ و پرسنلی مجرب و کارآزموده، آمادهٔ چاپ و نشر آثار نویسندگان سراسر ایران است. این انتشارات در سال ۱۳۹۹ نیز مانند سال‌های پیش، افتخار داشت به‌عنوان ناشر برگزیدهٔ سال انتخاب شود. انتشارات نوروزی در شهر گرگان در استان گلستان قرار دارد.‏

خواندن کتاب اختلالات روانی دانش آموزان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی کودک و نوجوان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اختلالات روانی دانش آموزان

«بررسی اختلالات روانی می‌تواند به حدی مهم باشد که افراد درگیر این نوع بیماری‌ها، به آگاهی شما نسبت به این اختلالات احتیاج وافر دارند. البته این آگاهی باید با منظور کمک رسانی به ایشان ایجاد شود؛ پس باید بررسی این اختلالات را با در نظر داشتن علائم آن در بیمار انجام دهید. بیماری روانی (به انگلیسی: Mental disorder) به گروهی از بیماری‌ها گفته می‌شود که با تأثیر بر تفکر و رفتار، باعث ایجاد ناراحتی برای فرد مبتلا یا ایجاد ناتوانی در وی می‌شوند. علت بیماری‌های روانی به خوبی شناخته شده نیست ولی آنچه مسلم است این است که عوامل ژنتیک، استرس‌های مختلف و نوع تعامل فرد با دیگران در ایجاد یا بروز آنها مؤثر است. افسردگی، اضطراب، وسواس، اختلال دوقطبی و اسکیزوفرنیا از جمله این اختلالات هستند».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۳۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۶ صفحه

حجم

۹۳۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۶ صفحه

قیمت:
۲۶,۰۰۰
تومان