دانلود و خرید کتاب مسکن شهری و سیاست دولت ها حبیب اله فصیحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مسکن شهری و سیاست دولت ها اثر حبیب اله فصیحی

کتاب مسکن شهری و سیاست دولت ها

معرفی کتاب مسکن شهری و سیاست دولت ها

کتاب مسکن شهری و سیاست دولت ها نوشتهٔ حبیب اله فصیحی است. انتشارات دانشگاه خوارزمی این کتاب درسی را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب مسکن شهری و سیاست دولت ها

کتاب درسی مسکن شهری و سیاست دولت ها حاوی مباحثی نظیر «سیاست‌های مربوط به زمین و کاربری اراضی»، «سیاست‌های مربوط به زمین و کاربری اراضی»، «سیاست‌های فضایی و مسئله مسکن»، «اهداف و رویکردهای سیاست‌های مسکن»، «تاریخچۀ سیاست‌های مسکن»، «سیاست‌های حمایت از مسکن اقشار آسیب‌پذیر»، «پرداخت وام مسکن و تسهیلات مربوط به وام»، «سیاست مالیاتی برای تسهیل مالکیت خانه»، «سیاست کنترل اجاره»، «مسکن شهری و سیاست دولت‌ها»، است.

درباره انتشارات دانشگاه خوارزمی

ادارهٔ انتشارات دانشگاه خوارزمی، زيرمجموعهٔ معاونت پژوهش و فناوری است و بر دو بخش کتاب‌ها و نشریات نظارت دارد. این اداره با هدف گسترش و تسهيل چاپ آثار ارزشمند اساتيد و پژوهشگران، در زمينه‌های علوم انسانی، فنی و مهندسی، علوم پايه و هنر و معماری تأسيس شده است و بر فعالیت نشریات علمی دانشگاه که به زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی در زمينه‌های علوم انسانی، فنی و مهندسی، علوم پايه و علوم زیستی منتشر شده، نظارت دارد.

خواندن کتاب مسکن شهری و سیاست دولت ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب درسی را به دانشجویان رشتهٔ اقتصاد پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مسکن شهری و سیاست دولت ها

«وقتی افراد و خانواده‌ها مسکنی را انتخاب می‌کنند، در حقیقت، مجموعه‌ای از ویژگی‌ها، منابع، امکانات و فرصـــت‌های مرتبط را انتخاب می‌کنند. برای مثال، آن‌ها دســترســی به مدارس خاص، نزدیکی به مراکز خرید، نزدیکی به خانواده و ســایر شــبکه‌های اجتماعی مهم و فرصــت‌هایی برای تفریح و ورزش و حتی دسترسی به شغل را انتخاب می‌کنند. به لحاظ نقش اساسی مسکن در رفاه و بهره‌مندی از خدمات و نیز عملکرد آن به عنوان وســـیلۀ اندوختۀ ســـرمایه و حفظ ارزش، امروزه در اغلب کشورها و به‌ویژه در شهرها، خانوارها توجه زیادی به مسکن خود داشته و برای نیل به مســـکن مطلوب، هزینه‌های بالایی را متقبّل می‌گردند»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۴۷ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۴۷ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان