دانلود و خرید کتاب از هر گنجی گوهری محمدحسین عسکری فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از هر گنجی گوهری اثر محمدحسین عسکری فراهانی

کتاب از هر گنجی گوهری

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب از هر گنجی گوهری

کتاب از هر گنجی گوهری نوشتهٔ محمدحسین عسکری فراهانی است. انتشارات خادم الرضا (ع) این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر به موضوعات پراکنده و گوناگونی که به دین اسلام ارتباط دارند، پرداخته است.

درباره کتاب از هر گنجی گوهری

تاریخ پر است از داستان‌ها، وقایع و حوادثی که هر کدام در نوع خود قابل‌تأمل است. گاه داستان‌ها و وقایع تلخ و ناگوار و گاه شیرین و درس‌آموز هستند. این وقایعْ اختصاصی به فرد یا افراد خاصی هم ندارد و همهٔ انسان‌ها، اقوام، فرهنگ و ملل را در بر می‌گیرد. کتاب از هر گنجی گوهری مجموعه‌ای است که مطالب، موضوعات و وقایع مربوط به تاریخ و اسلام را گردآوری کرده و با موضوع‌بندی ارائه کرده است.

کتاب حاضر به موضوعاتی مانند دعای نور، علم تفسیر، شرط وصال با مولا، ۷ روز در محضر امام زمان و فضایل امام علی (ع) پرداخته و نامهٔ آزاده‌ای به آیت‌الله خمینی را آورده و از سیرهٔ او نیز نکاتی را یادآور شده است. این کتاب به مقام مادر، فضیلت سحر، انتظار برای حضرت مهدی (ع)، نظر انیشتین دربارهٔ خدا، عالم برزخ، کربلا و... نیز پرداخته و از هر دری سخنی گفته است.

خواندن کتاب از هر گنجی گوهری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه پیرامون آموزه‌های دین اسلام پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب از هر گنجی گوهری

«و بالاخره حضرت فاطمه علیه‌السلام آنقدر دعا کرد و در برابرش از منافین و مهاجمین به دودمانش معصیت دید که دعای نهائی عَجَل وعاتی سر داد و شیفتگانش را به عزای خود مبتلا ساخت.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۹۷٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۴۹۷٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان