دانلود و خرید کتاب روش تدریس ایفای نقش کوثر دهقان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روش تدریس ایفای نقش اثر کوثر دهقان

کتاب روش تدریس ایفای نقش

معرفی کتاب روش تدریس ایفای نقش

کتاب روش تدریس ایفای نقش نوشتهٔ کوثر دهقان و مریم نعیمی نظام آباد و نسرین قاسمی نوده و پری سالاری است. انتشارات نوروزی این کتاب را منتشر کرده است.‏

درباره روش تدریس ایفای نقش

کتاب روش تدریس ایفای نقش شامل مباحثی نظیر «تدریس و روش تدریس»، «تفاوت بین تدریس و یادگیری»، «رابطه تدریس و برنامه درسی»، «تقسیم‌بندی روش‌های تدریس»، «روش‌های نوین تدریس»، «مقدمه‌ای بر روش تدریس ایفای نقش»، «تعاریف و کاربردها»، «تعریف روش تدریس ایفای نقش»، «شرکت‌کنندگان در ایفای نقش»، «انتخاب یک موقعیت دارای مساله در روش ایفای نقش»، «نقش معلم در فرایند اجرای روش ایفای نقش»، «شرایط اجرای روش تدریس ایفای نقش»، «منابع و ابزارهای کمک آموزشی»، «محاسن و محدودیت‌های روش تدریس ایفای نقش»، است.

دربارهٔ انتشارات نوروزی

انتشارات نوروزی از سال ۱۳۷۹ قدم به عرصهٔ نشر گذاشت و اکنون با بهره‌گیری از بهترین دستگاه‌ها و تکنولوژی چاپ و پرسنلی مجرب و کارآزموده، آمادهٔ چاپ و نشر آثار نویسندگان سراسر ایران است. این انتشارات در سال ۱۳۹۹ نیز مانند سال‌های پیش، افتخار داشت به‌عنوان ناشر برگزیدهٔ سال انتخاب شود. انتشارات نوروزی در شهر گرگان در استان گلستان قرار دارد.‏

خواندن کتاب روش تدریس ایفای نقش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های روش تدریس پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب روش تدریس ایفای نقش

«مسئله موفقیت و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان یکی از مسائل مهم در هر نظام آموزشی می‌باشد که همواره مورد توجه بسیاری از کارشناسان و صاحب نظران تعلیم و تربیت قـرار گرفتـه چراکه دانش‌آموزان سرمایه‌های آینده هر کشوری هستند و سرنوشت هر جامعه‌ای در دست آن‌ها قرار دارد.

بنابراین بسیار مهم است که معلمان و دست‌انـدرکاران تعلـیم و تربیـت بـه عوامـل مـؤثر بـر پیشرفت تحصیلی و عملکرد بهتر دانش‌آموزان توجه داشته باشند و یکی از عواملی که بر ایـن موضوع تأثیرگذار می‌باشد روش‌هـای تدریسـی مـی‌باشـد کـه معلـم در کـلاس خـود از آن استفاده می‌کند».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۱۰ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۱۰ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان