دانلود و خرید کتاب برای آرامش محمدجواد ویسمه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برای آرامش اثر محمدجواد ویسمه

کتاب برای آرامش

معرفی کتاب برای آرامش

کتاب برای آرامش نوشتهٔ محمدجواد ویسمه است. انتشارات متخصصان این کتاب را منتشر کرده است.

درباره انتشارات متخصصان

انتشارات متخصصان با توجه به تخصص چندین ساله در صنعت چاپ و نشر کتاب و داشتن شناخت کامل و جامع از بازار، اقدام به چاپ بالغ بر ۵۰۰۰۰۰ جلد کتاب در رشته‌های ادبی شامل شعر و داستان و رمان، روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و رشته‌های مهندسی کرده است. آغاز کار انتشارات متخصصان به سال های ۸۵-۸۶ برمی‌گردد و در طول این سال‌ها به واسطهٔ تجربه و شناخت پذیرای چاپ کتاب بیش از ۲۰۰۰ نویسنده بوده است.

خواندن کتاب برای آرامش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب برای آرامش

«آرامش نفسی عمیق بعد از پشت سر گذاشتن یک سختی است. حس پرنده­‌ای است که بی زحمت بال زدن، سبک، روی ابرها می­‌لغزد. لحظه­‌ای است که عقلی خسته، بی‌تمنا، تسلیم خواسته­‌ای می‌­شود. جایی است که دلی آرام و جانی قرار می­‌گیرد. برای آرامش باید خودت و محیط را خوب بشناسی و با آن در تعادل و تعامل باشی، برای رسیدن به تعادل باید تفحص، تفکر و تلاش داشته باشی و حاصل رشد در این مسیر داشتن آرامش است.

آرامش به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد، که بخشی از آن می‌تواند وابسته به ثروت، جایگاه اجتماعی و یا تحصیلات باشد. قسمتی از احساس آرامش در مقاطع مختلف زمانی تحت تاثیر ژنتیک و شرایط محیطی است و بخش عمده‌ای از آن به رفتارها، عکس العمل‌ها و انتخاب‌های شما در آن برهه زمانی خاص بستگی دارد».

نظرات کاربران

Fatemeh
۱۴۰۳/۰۴/۰۲

به پیشنهاد دوست صمیمیم کتاب رو گرفتم، نثر روان همراه با ته مایه طنز آمیخته با مطالب علمی و تجربی خود نویسنده بر جذابیت کتاب افزوده. البته ۲۰ صفحه اول کتاب معمولیه اما از اون به بعد خواننده رو جذب

- بیشتر
anaeit
۱۴۰۳/۰۳/۰۲

خیلی کتاب عالی و تاثیر گذاری بود جدا پیشنهاد میشه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۳۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۸۲ صفحه

حجم

۹۳۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۸۲ صفحه

قیمت:
۴۴,۵۵۰
تومان