دانلود و خرید کتاب وقتی که لطف خدا را دیدم... تارا خطیبی رودبارسرا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب وقتی که  لطف خدا را دیدم... اثر تارا خطیبی رودبارسرا

کتاب وقتی که لطف خدا را دیدم...

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب وقتی که لطف خدا را دیدم...

کتاب وقتی که لطف خدا را دیدم نوشتهٔ تارا خطیبی رودبارسرا است. انتشارات ماهواره این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی دربردارندهٔ دل‌نوشته.

درباره کتاب وقتی که لطف خدا را دیدم

گفته می‌شود که دل‌نوشتهٔ ادبی حاصل تک‌گویی‌های ذهن نویسنده است و اغلب از قواعد نثر پیروی می‌کند. این گونهٔ ادبی اگر موزون باشد، حاصل چینش اتفاقی کلمات است. دل‌نوشته اصول و مبانی از پیش تعیین‌شده‌‌ای ندارد و تقریباً می‌توان گفت نویسنده با نوشتن کلماتی برآمده از امیال و آرزوهایش سروکار دارد. از این جهت، کلمات از دل بر‌ می‌آیند و بازتاب احساس صادقانه و اندیشهٔ معمولی نویسنده هستند. کتاب وقتی که لطف خدا را دیدم، گفت‌وگو و دل‌نوشته‌ای از نویسنده با خداوند را در بر گرفته است.

خواندن کتاب وقتی که لطف خدا را دیدم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران دل‌نوشته پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب وقتی که لطف خدا را دیدم

«خدای عزیزم می‌دانی چیست؟؟ ما دیگر از چیزی نمی‌ترسیم چون باورت داریم که هستی، باورت داریم که مثل کوه پشت ما هستی، باورت داریم دوستمان داری.

دیگر نگران هم نیستیم چون به تو تکیه می‌کنیم و روی تو حساب می‌کنیم.

معبودم ما اگر چیزی نداریم در عوضش تو را داریم.

خدای عزیزم همین که از حال ما باخبری کافیست، دلمان قرص بودنت است.

کمکم کن که دلی را نشکنم، کمکم کن دلی را شاد کنم، مانند تو که همیشه دل بنده‌هایت را شاد می‌کنی. مهربانم این را هم بگویم که عشق‌ترین و شیرین ترین اتفاق لحظات زندگی ما هستی، خدای عزیزم به فرشته هایت بگو دفتر اعمال زیاد بخرند من تا آخر عمر به تو بدهکارم. بدهکار مهربانی و رحمت تو هستم، خدایا تو خالق شب و روز و روزگاری، نیازی نیست بگویم روزگارمان را خوش کنی این را هم می‌دانم که فردایمان را زیباتر از دیروز خواهی کرد. راستی خدایا این را هم فهمیده ام که از اتفاقاتی که قرار است برایم بیفتد خبر داری. خوب می‌دانم که تنهایم نمی‌گذاری هیچ! بلکه به من صبر خواهی داد که بتوانم قوی باشم!..

خدای عزیزم این را هم میدانم که اگر کسی مرا ترک کند تو مرا هرگز ترک نخواهی کرد این بزرگترین معجزهٔ زندگی من است.

خدای عزیزم گاهٔ با نگاه مهربانت تن خستهٔ ما را و دل ما را شاد و زیبا می کن.

خدای عزیزم از تو زیباتر پیدا نمی‌کنم، نامت و دنیایت زیباست!.. معبودم فقط به تو توکل می‌کنم و خوب می‌دانم که عاقبت ما را ختم به خیر خواهی کرد. پروردگارا این را میدانم که من و همه را در بهترین مسیر اتفاقات قشنگ زندگی قرار می‌دهی.

خدایا این را هم میدانم که آینده من و همه را پر از اتفاقات زیبا و حیرت انگیز خواهی کرد. خدای عزیزم ممنونم که هر روز به من فرصت زندگی می دهی، هر نفسی که می‌کشم مدیون تو هستم، خدایا ازتو ممنونم قلبم را پر از محبت های خودت می کنی.

خدایا از تو ممنونم به لطف تو زندگیم زیباست از بس نگاهت نسبت به زندگیم زیباست، خدایا ممنونم از اینکه وجودت زندگی مرا فراگرفته است.

خدای مهربانم ممنونم از اینکه در طول زندگی روزی و برکت حلال را به خانوده یمان داده ای. خدای خوبم ازتو ممنونم از اینکه خانه با صفایی که پدر و مادر در آن می‌چرخند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۲ صفحه

حجم

۴۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۲ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان