دانلود و خرید کتاب خوابگردها صفاءالدين تبرائيان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب خوابگردها

کتاب الکترونیکی خوابگردها نوشتۀ صفاءالدین تبرائیان است و انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی آن را منتشر کرده است. کتاب خواب‌گردها شامل متن پنج گفت‌وگو و مذاکره رهبران سازمان مجاهدین خلق با نهادهای اطلاعاتی و امنیتی و اسناد و تصاویر کم‌نظیر تعاملات و همکاری‌های این سازمان با رژیم بعثی عراق است که ماهیت و عملکرد سازمان مجاهدین را مشخص می‌کند.

درباره کتاب خوابگردها

اسناد موجود در کتاب خوابگردها پس از سرنگونی رژیم بعث عراق به طرز معجزه آسایی در قالب ۱۲۰ ساعت فایل صوتی به دست مبارزان آزادی‌خواه کشور عراق افتاد که بخشی از این مدارک افشاگر ارتباط نامشروع، پیچیده و تو در توی فرقۀ رجویه با نهادهای امنیتی، نظامی و سیاسی عراق است. این کتاب دارای بخش‌های مختلف است که سه بخش اصلی شامل مذاکرات مسعود رجوی با سپهبد صابر الدوری، رییس سرویس کل اطلاعات عراق پس از انتفاضه شعبانیه ۱۹۹۱ میلادی و همچنین مذاکرات مسعود رجوی با سپهبد طاهر جلیل حبوش، رییس سرویس کل اطلاعات عراق و سیاهه ۱۹۴ اسناد نوشتاری و تعدادی عکس از ملاقاتهای سران فرقه رجویه با مقامات عراقی است.

خواندن کتاب خوابگردها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای علاقه‌مندان به مطالعۀ تاریخ ایران مناسب است.

بخشی از کتاب خوابگردها

«روز ۲۳ خرداد تمرینی برای مصاف ۳۰ خرداد بود. مجاهدین خلق حرکت شبه‌نظامی خود را در قالب راهپیمایی میلیشیا به بهانه جانبداری از رئیس‌جمهور بنی‌صدر از ۱۰ نقطه تهران آغاز کردند. تظاهرکنندگان تشکیلاتی شعارهایی علیه حزب جمهوری اسلامی و مشخصاً آیت‌الله بهشتی و به بنی‌صدر می‌دادند. تظاهراتی که در ادامه اعتراض‌هایی که از صبح پنج‌شنبه ۲۱ خرداد آغاز شده بود، به تصادمات خشونت‌بار عوامل سازمان با نیروهای انتظامی انجامید. در روزهای پسین، ناظر توسعه دامنه این تظاهرات اعتراضی و درگیری‌ها به دیگر شهرهای کشور چون شیراز، مشهد، تبریز و...هستیم.

سه روز پیش از آن‌که مجلس مبادرت به بررسی آئین‌نامه طرح عدم کفایت سیاسی بنی‌صدر نماید، سازمان با انتشار اطلاعیه‌ای در مورخه ۲۴ خرداد، ضمن اخطار دادن به نمایندگان مجلس و تهدید ضمنی آن‌ها، اقدام قانونی آنان را «اعلام جنگ مرتجعین به تمامی خلق ایران» تلقی کرد...»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۹٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۹۲۴ صفحه

حجم

۴۹٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۹۲۴ صفحه

قیمت:
۱۹۹,۰۰۰
تومان