دانلود و خرید کتاب پول شادی بخش لاینا بونوستار ترجمه کیا ملک محمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پول شادی بخش اثر لاینا بونوستار

کتاب پول شادی بخش

انتشارات:نشر میانه
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب پول شادی بخش

کتاب پول شادی‌بخش نوشتۀ لاینا بونوستار با ترجمۀ کیا ملک‌محمدی در نشر میانه به چاپ رسیده است.

درباره کتاب پول شادی بخش

تاکنون این حرف به گوش همۀ ما هم خورده است که پول داشتن چندان مهم نیست. یا این انگاره که آدم وقتی پولدار می‌شود دیگر نمی‌تواند از آن دل بکند (حالا انگار اگر دل کند قرار است چه اتفاق خاصی بیفتد!). حتی گاهی چنین ادعایی هم مطرح می‌شود: درست است من پول کم دارم اما عوضش پاک و درستکار هستم. همچنین موعظه‌هایی از این دست که پول مانع شادی است یا خوشبختی نمی‌آورد. کتاب پول شادی‌بخش نقطۀ مقابل این حرف‌ها است. لاینا بونوستار، نویسندۀ کتاب در پی یافتن راهی است که بتواند پیوندی درست با پول برقرار کند. او در این کتاب نگاه خواننده را از پول به جریان پول و افزایش آن برمی‌گرداند. برای این هدف، روشی پیشنهاد کرده که هم ساده و کارامد است و هم آدم را سرخوش و جریان پول را در زندگی افزایش می‌دهد. او اسم فرمول خود را پول شادی‌بخش نامیده است.

سرفصل‌های کتاب پول شادی‌بخش عبارت‌اند از: پول و شادمانی؛ پول مهم است؛ پول شادی‌بخش و من؛ فرمول پول شادی‌بخش؛ بخشیدن؛ دریافت کردن؛ کنار زدن موانع.

خواندن کتاب پول شادی بخش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب پول شادی بخش

«عشق، پول و سلامتی سه دارایی باارزش هستند که بیشتر مردم به دنبال‌شان‌اند و امید به پیداکردن‌شان دارند. در بسیاری از نظرسنجی‌ها، جواب پاسخگویان به این پرسش که کدام‌یک از این سه برای‌شان مهم‌تر است همیشه یکی است: پول. جالب اینجاست که همه پول را در زندگی خیلی مهم می‌دانند، ولی هیچ کلاس یا دوره‌ی آموزشی برای جوانان برگزار نمی‌شود که یاد بگیرند در بزرگسالی چطور به امور مالی خود سروسامان بدهند. به کودکان یاد نمی‌دهیم که کارایی پول چیست، چطور مدیریت می‌شود، یا از چه راهی می‌شود زیادش کرد. تنها همین یک راهنمایی را به آن‌ها می‌کنیم که اگر می‌خواهند پول داشته باشند باید شغلی برای خودشان دست‌وپا کنند. زمانی که بزرگ می‌شوند هم بدون آنکه به ابزارها و مهارت‌های اصلی حل چالش‌هایی که پول در آن‌ها نقش بازی می‌کند مجهز شده باشند در دنیا رها می‌شوند. کم‌کم با آزمون و خطا راه‌وچاه پول درآوردن، خرج کردن و نگه داشتن حساب‌وکتاب دست‌شان می‌آید. دست‌آخر هم می‌شوند مثل بقیه آدم‌هایی که همیشه دغدغه‌ی پول دارند و به دنبال راه‌های بیشتر پول درآوردن هستند. چرا پول این‌قدر فکروذکر ما را مشغول کرده؟ باید چه‌کار کنیم تا بیشتر پول داشته باشیم؟»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان