دانلود و خرید کتاب بپرس و خوشبخت شو فریبا خاتمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بپرس و خوشبخت شو اثر فریبا خاتمی

کتاب بپرس و خوشبخت شو

معرفی کتاب بپرس و خوشبخت شو

کتاب بپرس و خوشبخت شو نوشتۀ فریبا خاتمی در انتشارات مانیان به چاپ رسیده است. این کتاب دربارۀ پرسش و پاسخ‌های مهم پیش از ازدواج است؛ ۱۴۰ سؤال الماسی که اگر نپرسیدی ازدواج نکن.

درباره کتاب بپرس و خوشبخت شو

انتخاب همسر یک انتخاب منطقی و مهم و در عین حال هیجانی است. ازدواج یکی از تصمیم‌های بسیار مهم زندگی هر فردی است. فرد قرار است با ازدواج وارد برهۀ جدیدی از زندگی شود و شخصی را وارد دنیای خود کند. انتخاب همسر و موفق شدن یا نشدن در آن، در سرنوشت افراد تأثیرگذار است؛ زیرا زندگی آینده، سلامت جسمی و روحی و ارتباطات اجتماعی به این انتخاب وابسته است. به‌همین دلیل، هنگام ازدواج باید دقت کرد تا مبادا منطق متأثر از احساسات شود؛ زیرا ازدواج نقاط کور زیادی دارد و همین عامل، احتمال خطا در آن را بالا می‌برد.

اگر فردی در شرف ازدواج است نیاز دارد قبل از تصمیم نهایی، فرد مورد نظر خود را بسنجید و شناخت درستی از او به دست آورد تا بتواند زندگی مشترک پایداری را تشکیل دهید. برای این منظور، اصلی‌ترین راه پرسیدن است. پرسیدن سؤالات اساسی در خواستگاری می‌تواند به شناخت بهتر طرف مقابل کمک کند و به‌تبع انتخاب بهتری را رقم بزند. در همین راستا، باید دانست که چه سؤالاتی از طرف مقابل پرسید. درواقع کدام سؤال‌ها فرد را به شناخت بیشتر و بهتر رهنمون می‌کند. در کتاب بپرس و خوشبخت شو، علاوه بر توضیحات مناسب در این باره، پرسش‌هایی مطرح شده است که می‌تواند همۀ ابعاد مورد نیاز شخصیتی را به‌منظور آگاهی از آن‌ها پوشش دهد. این کتاب، نتیجۀ مطالعات نویسنده است که آن‌ها را با زوج‌های جوان به اشتراک گذاشته است.

کتاب بپرس و خوشبخت شو در ۱۱ فصل تدوین شده است. عنوان فصل‌ها عبارت‌اند از: فصل صفر: اهداف؛ فصل اول: بُعد ازدواج؛ فصل دوم: بُعد شخصیتی؛ فصل چهارم: بُعد روان‌شناختی؛ فصل پنجم: بُعد تفاهم و ارتباط؛ فصل ششم: ارزش‌ها و باورهای دینی؛ فصل هفتم: بُعد جنسی؛ فصل هشتم: بُعد مالی؛ فصل نهم: اهداف و آرزوها؛ فصل دهم: تفریح و سرگرمی؛ فصل یازدهم: رازیابی رابطه.

خواندن کتاب بپرس و خوشبخت شو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های ازدواج و خانواده پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

nilo
۱۴۰۳/۰۲/۳۰

این کتاب پرسش‌ها خیلی عالی و کاربردی داشت و من از وقتی خریدم تو این چند وقت هی سئوالات رو استفاده کردم و عالی بود.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

قیمت:
۵۳,۷۰۰
تومان