دانلود و خرید کتاب در جستجوی حقیقت سپهر سیاوشی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب در جستجوی حقیقت اثر سپهر سیاوشی

کتاب در جستجوی حقیقت

معرفی کتاب در جستجوی حقیقت

کتاب در جستجوی حقیقت نوشتهٔ سپهر سیاوشی است. انتشارات نارون دانش این کتاب را منتشر کرده است؛ همراه با پرسش و پاسخ‌های معنوی.

درباره کتاب در جستجوی حقیقت

کتاب در جستجوی حقیقت در چند بخش نوشته شده است. نویسنده گفته است که در طول تاریخ و به‌ویژه در دنیای امروز، انسان‌ها بارها از اصول حقیقی حاکم بر وجود خود و جهان خود غافل شده‌اند. امروزه انسان‌ها به‌ندرت از ته دل می‌خندند، حرمت عشق را فراموش کرده‌اند و شدیداً غرق در بازی‌های ظاهری جهان شده‌اند. نویسنده باتوجه‌به کتاب‌هایی که در طول زندگی‌اش خوانده است و تأثیر مثبت بسیاری در روحیات و میزان آرامشش داشته، تصمیم گرفته است تا ارزنده‌ترین نکات این کتاب‌ها را جمع‌آوری کند و در قالب یک کتاب کوچک بازگوید. نتیجه، کتاب حاضر است.

خواندن کتاب در جستجوی حقیقت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه در باب حقیقت و معنویت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب در جستجوی حقیقت

«نکات و پیشنهادات کلی برای حصول آرامش

۱.‌ آگاهی کسب کنید: هیچ چیز مانند مطالب (کتاب، پادکست، ویدئو و...) خوب و آگاهی‌دهنده نمی‌تواند انسان را از عمق تاریکی‌های وجودش بلند کند و او را وسط احساسات اصیل و روشن خود قرار دهد.

۲.‌ مراقبه کنید: مرتباً حواستان به وضعیت درونی و افکاری که به سرتان می‌آید باشد و در همهٔ احوال این را فراموش نکنید که این شما هستید که قدرت انتخاب دارید و این شمایید که کنترل کننده زندگی هستید نه افکار و احساساتتان. تمرین این پروسه کم کم قدرت کنترل شما را افزایش خواهد داد.

۳.‌ وضعیت و شرایط زندگیتان را اصلاح کنید: با توجه به اطلاعاتی که اکنون دارید می‌دانید که افکار و گفتار و احساسات چه تاثیر عمیقی در کیفیت زندگی دارد. درنتیجه مراودهٔ خود را با افراد روشن‌ضمیر و انرژی مثبت افزایش دهید و در حد توان از افراد ناامید و غمگین و افرادی که حس منفی به شما می‌دهند دوری کنید.

۴.‌ خودتان را دوست داشته باشید: سرمنشأ تمام تغییرات زندگی از خود شما شروع می‌شود. درنتیجه تا وقتی که احساس بدی به خود داشته باشید، هیچ تغییر مثبتی در زندگیتان رخ نمی‌دهد.

۵. یک برنامهٔ معنوی منظم داشته باشید: تمرین‌های معنوی را جزوی از زندگی خود کنید و به‌طور منظم آنها را انجام دهید تا از نهایت تأثیر آنها بهره‌مند شوید.

۵.‌ صبور باشید: هیچ موفقیتی یک شبه به دست نمی‌آید. پیشرفت روحی و پروسهٔ افزایش آگاهی نیز از این قاعده مستثنی نیست. صبر کلید نهایی این فرآیند است. همینطور که جلو می‌روید کم کم تأثیرات مثبت این تغییرات را درون خود و در زندگی بیرونی مشاهده خواهید کرد.»

نظرات کاربران

book worm
۱۴۰۳/۰۴/۰۳

تحقیقات علمی که در کتاب اورده شده بود جالب بود. در کل کتاب عمیق و آموزنده‌ای بود.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۰۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۵۷ صفحه

حجم

۳۰۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۵۷ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان