دانلود و خرید کتاب از بازی خارج شو ابراهیم (کوروش) عشوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از بازی خارج شو اثر ابراهیم (کوروش) عشوری

کتاب از بازی خارج شو

معرفی کتاب از بازی خارج شو

کتاب از بازی خارج شو نوشتهٔ ابراهیم (کوروش) عشوری است. انتشارات متخصصان این کتاب را منتشر کرده است.

درباره انتشارات متخصصان

انتشارات متخصصان با توجه به تخصص چندین ساله در صنعت چاپ و نشر کتاب و داشتن شناخت کامل و جامع از بازار، اقدام به چاپ بالغ بر ۵۰۰۰۰۰ جلد کتاب در رشته‌های ادبی شامل شعر و داستان و رمان، روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و رشته‌های مهندسی کرده است. آغاز کار انتشارات متخصصان به سال های ۸۵-۸۶ برمی‌گردد و در طول این سال‌ها به واسطهٔ تجربه و شناخت پذیرای چاپ کتاب بیش از ۲۰۰۰ نویسنده بوده است.

خواندن کتاب از بازی خارج شو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب از بازی خارج شو

«دنیای امروزه ما، این دنیای مدرن و پر زرق و برق، عمدتاً در راستای حواس پرتی و افسرده کردن انسان‌ها طراحی شده است. هر چه یک انسان در معادلات، بازی و سرگرمی‌های دنیای امروزی، گرفتارتر شود، به همان میزان هم، ناراضی‌تر می‌شود. انسان‌های ناراضی و افسرده را خیلی خوب می‌شود مهار کرد، می‌شود ذهنشان را به بازی گرفت و از آن‌ها سوء استفاده کرد، مطمئن باشید آن‌ها برای رهایی خود هیچ تلاشی نمی‌کنند.

در حال حاضر نظام‌های حاکم بر دنیای امروزی، این قاعده را به خوبی درک کرده‌اند و از این حالت اجتماعی، در راستای منافع خود سوء استفاده می‌کنند.

به عنوان مثال ادوارد برنایس خواهر زاده زیگموند فروید، بخشی از زندگیش را در صنعت تبلیغات فعالیت داشت، او با آموزه‌هایی که از دایی خود آموخته بود، تمام کالاهایی که تبلیغ می‌کرد را با نوعی بازی با روان انسان درمی‌آمیخت. او زمانی‌که می‌خواست تبلیغ یک کالایی را انجام دهد آن کالا را با نیازها و شرایط ایده آل یک زندگی سالم گره می‌زد و آن کالا را در ضمیر ناخودآگاه انسانی با احساسی از نوع شادی و رضایتمندی آمیخته می‌کرد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۳۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۳۴ صفحه

حجم

۹۳۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۳۴ صفحه

قیمت:
۵۷,۰۰۰
تومان