دانلود و خرید کتاب بعد از دفتر پرستاری افرا مهرائی صدق
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بعد از دفتر پرستاری اثر افرا مهرائی صدق

کتاب بعد از دفتر پرستاری

دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بعد از دفتر پرستاری

کتاب بعد از دفتر پرستاری به‌قلم افرا مهرائی صدق را انتشارات مانیان منتشر کرده است. این کتاب دربرگیرندهٔ خاطرات شغلی نویسنده در مقام کارمند دانشگاه علوم پزشکی است.

درباره کتاب بعد از دفتر پرستاری

مرور خاطرات همواره حسی از یادکرد گذشته‌های دور و نزدیک و تلخ و شیرین به همراه دارد. اما وقتی این خاطرات از محدودهٔ زندگی شخصی می‌گذرند و وقایع محیط کار را بازنمایی می‌کنند، ضمن مرور تاریخ زندگی یک فرد، بخشی از تاریخ یک کشور و به‌ویژه تاریخ اداری و مدیریتی هستند. افرا مهرائی صدق که سال‌ها در بخش‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی و در ادارات دولتی در سمت‌های گوناگون فعالیت می‌کرده است در کتاب بعد از دفتر پرستاری به ذکر خاطرات شغلی خود و تغییرات سازمان متبوعش در پی تحولات مدیریتی و سیاست‌گذاری کلان کشوری در سال ۱۳۸۶ می‌پردازد. سالی که معاونت مدیریت و برنامه‌ریزی به دو معاونت برنامه‌ریزی و معاونت توسعهٔ مدیریت سرمایه‌ انسانی تبدیل شد و همین امر موج عظیمی از تحولات و عزل‌ونصب‌ مدیران را ایجاد کرد. نویسنده تلاش کرده تا آثار این وضعیت بر موقعیت شغلی خود و تصمیماتی را که برای ادامهٔ مسیر شغلی‌اش اتخاذ کرده در این کتاب با مخاطب در میان بگذارد. او همچنین تلاش کرده تا در ضمن بیان خاطرات به بعضی چالش‌های مدیریتی نیز اشاره کرد و راه‌حل‌هایی متناسب با فرهنگ بومی سازمان‌های ایران پیشنهاد دهد.

خواندن کتاب بعد از دفتر پرستاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به مطالعهٔ خاطرات شغلی و زندگی‌نامه‌ها و نیز دانشجویان رشته‌های مرتبط به علوم پزشکی و پژوهشگران مشتاق تحقیق در حوزهٔ فرهنگ کار و شغل از خواندن این کتاب سود خواهند برد.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان