دانلود و خرید کتاب ریاضی دان کوچک حدیثه شاه نظری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ریاضی دان کوچک اثر حدیثه شاه نظری

کتاب ریاضی دان کوچک

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ریاضی دان کوچک

کتاب «ریاضی دان کوچک» نوشتۀ حدیثه شاه نظری است و انتشارات مهراب آن را منتشر کرده است. این کتاب مفاهیم ریاضی ویژۀ نوآموزان پیش‌دبستان را در خود جای داده است. 

درباره کتاب ریاضی دان کوچک

دورۀ پیش‌دبستان یکی از دوره‌های مهم و حساس درسی کودکان است. مقطع پیش‌دبستان درواقع فرصتی مناسب برای تقویت خلاقیت و همچنین کسب مهارت در کودکان است چرا که تقویت این مهارت‌ها در مقاطع بالاتر زیاد موردتوجه قرار نمی‌گیرد. از سوی دیگر کودکان برای اولین‌بار قلم‌به‌دست می‌گیرند و قرار است حل‌کردن مسئله را تجربه کنند. آن‌ها در سن پیش‌دبستانی سرعت یادگیری بالا دارند و ذهنشان آمادگی آموختن مفاهیم ریاضی، اعداد و اشکال مختلف را دارد. معمولاً اولین تجربه‌ها مهم‌ترین بخش برای شروع یادگیری هستند؛ بنابراین بهتر است کتاب‌هایی طراحی شود تا کودکان با آن‌ها ارتباط برقرار کنند و برای ورود به کلاس اول نیز آماده شوند.

کتاب ریاضی‌دان کوچک دقیق و هدفمند و در راستای رویکردهای نظام آموزشی و طبق استانداردها طراحی شده است. مفاهیم مهم و پایه‌ای ریاضی به زبانی ساده و با استفاده از محتوا و تصاویر به گروه سنی پیش از دبستان ارائه می‌شود. یکی از نکات مهم در کتاب‌های کودکان پیش‌دبستانی، صفحه‌آرایی آن است. صفحات کتاب باید طوری طراحی شود که کودکان برای انجام فعالیت‌ها تشویق شوند. کتاب ریاضی‌دان کوچک، کادربندی زیبایی دارد و با زبانی لطیف کودکان را برای انجام تمرین‌ها ترغیب می کند.

کتاب ریاضی‌دان کوچک، موضوعاتی را در برمی‌گیرد که از مهم‌ترین مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی است. هر صفحه از کتاب ریاضی‌دان کوچک شامل تمرینی می‌شود که به شناخت یکی از مفاهیم ریاضی می‌پردازد؛ آشنایی با اشکال هندسی، آشنایی با مفهوم اعداد، درک فضایی، آشنایی مفهوم چپ و راست. آشنایی با رنگ‌ها، آشنایی با خطوط، مفهوم باز و بسته، مفهوم قابل‌شمارش و غیرقابل‌شمارش، مفاهیم جسمی و حرکتی، هماهنگی چشم و دست، آموزش مفاهیمی چون ترتیب، طبقه‌بندی، قرینه‌سازی، رنگ‌ها، خطوط، اعداد، شکل‌ها، روابط، شباهت‌ها، مفاهیم پایه‌ای همچون داخل، خارج، پر، خالی، بلندتر، کوتاه‌تر، بالاتر، پایین‌تر، بزرگ‌تر، کوچک‌تر، هم‌اندازه‌ها، درست، نادرست، زیر، رو، عقب، جلو، دور، نزدیک، سمت راست و چپ، باریک، پهن، سبک، سنگین در این کتاب گنجانده شده است.

خواندن کتاب ریاضی دان کوچک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به معلمان، مربیان و والدین کودکان پیش‌دبستانی پیشنهاد می کنیم.

بخشی از کتاب ریاضی دان کوچک

«گل من خطوط را با‌دقت نگاه کن و ابتدا با انگشت از سمت چپ روی خطوط حرکت کن و سپس مدادرنگی‌ات را بردار و درحالی‌که نام خطوط را زمزمه می‌کنی، خطوط را پررنگ کن.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۶ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۶ صفحه

قیمت:
۹,۰۰۰
تومان