دانلود و خرید کتاب چگونه یک مدیر انتخاب می شود منیره توفیقیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه یک مدیر انتخاب می شود اثر منیره توفیقیان

کتاب چگونه یک مدیر انتخاب می شود

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب چگونه یک مدیر انتخاب می شود

کتاب «چگونه یک مدیر انتخاب می شود» نوشتۀ منیره توفیقیان است و انتشارات مهراب آن را منتشر کرده است. این کتاب بر نقش اساسی مدیر در یک سازمان تأکید دارد و چگونگی انتخاب مدیر لایق را شرح می دهد. 

درباره کتاب چگونه یک مدیر انتخاب می شود

در دنیای امروز، مدیران به‌عنوان طراحان، هدایت‌گران و اداره‌کنندگان اصلی سازمان نقشی بسیار مهم و حیاتی دارند. چرا که موفقیت سازمان‌ها در تأمین اهدافشان و همچنین انجام مسئولیت‌های اجتماعی به مدیران و عملکرد آنان بستگی دارد. تحقیقات هم‌نشان داده است که موفقیت و شکست یک سازمان، به شکلی گسترده به کیفیت عملکرد مدیران آن وابسته است. اگر مدیران وظایف خود را به نحو عالی انجام دهند، عملکرد سازمان‌ها نیز به‌مراتب بهتر می‌شود. این مدیران هستند که از طریق ایجاد هماهنگی و کاربرد صحیح منابع انسانی و مادی، فعالیت‌های سازمان و افراد سازمانی را در جهت تحقق اهداف موردنظر هدایت و راهبری می‌کنند.

باتوجه‌به اهمیت به‌کارگیری مدیران شایسته و توانمند در سازمان‌ها، انجام پژوهش‌هایی در جهت شناساندن عواملی که بر انتخاب و انتصاب مدیران باکیفیت تأثیر گذارند، ضروری است. کتاب چگونه یک مدیر انتخاب می‌شود؟ یکی از همین پژوهش‌ها است. انجام این پژوهش‌ها و بررسی عوامل مؤثر بر انتخاب و انتصاب مدیران و به‌کارگیری نتایج می‌تواند زمینه‌ساز تصمیم‌گیری مدیران عالی در انتصاب بهترین نامزدهای مدیریت شود و انتخاب را از تعصب، اعمال سلیقۀ شخصی و حب و بغض‌های فردی یا گروهی دور کند. اگر گزینش مدیران به روش درست و مناسب انجام شود، منافع سازمانی و اجتماعی به دنبال خواهد داشت. برای همین سازمان‌ها تلاش می‌کنند شایسته‌ترین، صالح‌ترین، متعهدترین و بهترین افراد را پیدا کنند. کتاب چگونه یک مدیر انتخاب می‌شود؟ به افراد کمک می کند تا بتوانند مدیران شایسته را تشخیص دهند و افراد واجد شرایط و با لیاقت را برگزینند.

خواندن کتاب چگونه یک مدیر انتخاب می شود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به فعالان حوزۀ کسب‌و‌کار و مدیران سازمان ها پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب  چگونه یک مدیر انتخاب می شود

«مدیران حکومت و دولتمردان جامعه اسلامی، مجریان قانون الهی هستند. به لحاظ تقدس این مقام، یک عمل ناشایست آنان می‌تواند ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر بر روند اجرای احکام در جامعه وارد آورد و از سوی دیگر هرگاه مردم از مدیران جامعه، تقوا، عدالت، صداقت، امانت و... را مشاهده کنند به اساس حکومت معتقد خواهند شد و با جان‌ودل، خود را موظف به همکاری با دولت و دولتمردان خواهند داشت (نصیری، ۱۳۸۸). از این رو انتخاب و انتصاب مدیران شایسته از مهم‌ترین و حساس‌ترین مسائل در فرایند کار هر سازمانی خواهد بود که برای آن معیارها و ملاک‌هایی است تا افراد واجد شرایط و با لیاقت، تصدی امور را به دست گیرند (تصدیقی ۱۳۸۴)»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۴۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

حجم

۶۴۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

قیمت:
۲۱,۰۰۰
۱۰,۵۰۰
۵۰%
تومان