دانلود و خرید کتاب روان شناسی پدیده های ماوراءالطبیعه دیوید گروم ترجمه نسترن صافی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روان شناسی پدیده های ماوراءالطبیعه اثر دیوید گروم

کتاب روان شناسی پدیده های ماوراءالطبیعه

معرفی کتاب روان شناسی پدیده های ماوراءالطبیعه

کتاب روان شناسی پدیده های ماوراءالطبیعه نوشتهٔ دیوید گروم و مایکل ایسنک و رابین لو و ترجمهٔ نسترن صافی است. انتشارات اندیشگان این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب روان شناسی پدیده های ماوراءالطبیعه

کتاب روان شناسی پدیده های ماوراءالطبیعه (The psychology of the paranormal) که نخستین‌بار در سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر شده، هفت فصل دارد. این کتاب با افشا و روشنگریِ موضوعاتی همچون شایعات غیرعلمی دربارهٔ ادراک فراحسی و بررسی این موضوع که آیا زندگی ما واقعاً می‌تواند توسط ستاره‌ها مقدر شده باشد، به ما نشان داده است که هر چند دور از ذهن، باور به پدیده‌های ماورای طبیعت همچنان به شیوع و گسترش خود ادامه خواهد داد. نویسنده‌ها پس از مقدمه درمورد تجارب عجیب و غیرمعمول، طالع‌بینی، ادراک فراحسی، تفاوت‌های فردی در عملکرد ادراک فراحسی، ملاقات با فرازمینی‌ها و ربوده‌شدن توسط آن‌ها، باورهاي مذهبی، دینی و پردازش ذهن و... سخن گفته‌اند.

خواندن کتاب روان شناسی پدیده های ماوراءالطبیعه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب روان شناسی پدیده های ماوراءالطبیعه

«بسیاری از مردم معتقدند رویدادهایی را تجربه کرده‌اند که عجیب‌تر از آن هستند که هیچ توضیح علمی داشته باشند. چنین تجربیاتی با عنوان"ماوراءالطبیعه"شناخته می‌شوند، چراکه با هیچ روند متعارف علمی تا زمان حاضر قابل توضیح نبوده‌اند. ممکن است روزی یک توضیح علمی برای چنین ادعاهایی پیدا شود ولی برخی دانشمندان ترجیح می‌دهند تا آن زمان هیچ فرضیه‌ای درباره علت پدیده‌های ماوراءالطبیعه ارائه ندهند و چنین پدیده‌هایی را صرفاً "تجارب نامعمول" بخوانند وقایع عجیبی که شاید روزی بتوانیم آن‌ها را به روش منطقی توضیح دهیم. هدف این کتاب ارزیابی مدارک علمی‌ای است که ادعاهای مبنی بر تجربه‌های ماوراءالطبیعه را تأیید می‌کنند و همچنین به بررسی توضیحات ممکن برای چنین پدیده‌هایی می‌پردازد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۳۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۹ صفحه

حجم

۸۳۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۹ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان