دانلود و خرید کتاب سلامت معنوی عارفه عباسی مقدم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سلامت معنوی اثر عارفه عباسی مقدم

کتاب سلامت معنوی

معرفی کتاب سلامت معنوی

کتاب سلامت معنوی نوشتهٔ عارفه عباسی مقدم است. انتشارات متخصصان این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی دستینه آثار جسمی معنویت است.

درباره انتشارات متخصصان

انتشارات متخصصان با توجه به تخصص چندین ساله در صنعت چاپ و نشر کتاب و داشتن شناخت کامل و جامع از بازار، اقدام به چاپ بالغ بر ۵۰۰۰۰۰ جلد کتاب در رشته‌های ادبی شامل شعر و داستان و رمان، روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و رشته‌های مهندسی کرده است. آغاز کار انتشارات متخصصان به سال های ۸۵-۸۶ برمی‌گردد و در طول این سال‌ها به واسطهٔ تجربه و شناخت پذیرای چاپ کتاب بیش از ۲۰۰۰ نویسنده بوده است.

خواندن کتاب سلامت معنوی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران اخلاق و عرفان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب سلامت معنوی

«با توجه به پیشرفت دامنۀ پژوهش‌های علمی و نیز پس از نامگذاری رسمی معنویت به عنوان بعد چهارم از ابعاد سلامتی در کنار سلامت جسمی، روانی و اجتماعی توسط سازمان بهداشت جهانی، مطالعات بسیاری در زمینه دین و معنویت به عمل آمد که بابی گسترده و جدید را پیش روی پژوهگران گشود و این موضوع نوپدید، پایه‌گذار تحقیقاتی با موضوع بررسی رابطۀ این بعد با سایر ابعاد سلامت شد که بسیاری از آن‌ها به نتایج جالب توجهی دست‌یافتند. برخی به تأثیر مثبت معنویت و دینداری بر سلامت جسم پی بردند و آن را راهکاری با عنوان «طب مکمل» در کنار طب جدید پیشنهاد دادند؛ در حالی که برخی دیگر از مطالعات رابطۀ مشخصی میان این دو مولفه نیافتند و عده‌ای از پژوهشگران نیز به رابطۀ معکوس آن‌ها اشاره داشتند و از نظر آنان دین و معنویت مانعی بر سر راه دستیابی به سلامت جسم و ارتقای آن است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۴۹,۵۰۰
تومان