دانلود و خرید کتاب از عقلت استفاده کن؛ هر چیزی را که می خواهی، به دست آور! سم دیپ ترجمه هاله نوراللهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از عقلت استفاده کن؛ هر چیزی را که می خواهی، به دست آور! اثر سم دیپ

کتاب از عقلت استفاده کن؛ هر چیزی را که می خواهی، به دست آور!

معرفی کتاب از عقلت استفاده کن؛ هر چیزی را که می خواهی، به دست آور!

کتاب از عقلت استفاده کن؛ هر چیزی را که می خواهی، به دست آور! نوشتهٔ سم دیپ و ترجمهٔ لیل ساسمن و هاله نوراللهی است. انتشارات متخصصان این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی ۱۲۰۰ فرمول معجزه آسا برای به دست آوردن چیزهایی است که می‌خواهید.

درباره انتشارات متخصصان

انتشارات متخصصان با توجه به تخصص چندین ساله در صنعت چاپ و نشر کتاب و داشتن شناخت کامل و جامع از بازار، اقدام به چاپ بالغ بر ۵۰۰۰۰۰ جلد کتاب در رشته‌های ادبی شامل شعر و داستان و رمان، روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و رشته‌های مهندسی کرده است. آغاز کار انتشارات متخصصان به سال های ۸۵-۸۶ برمی‌گردد و در طول این سال‌ها به واسطهٔ تجربه و شناخت پذیرای چاپ کتاب بیش از ۲۰۰۰ نویسنده بوده است.

خواندن کتاب از عقلت استفاده کن؛ هر چیزی را که می خواهی، به دست آور! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب از عقلت استفاده کن؛ هر چیزی را که می خواهی، به دست آور!

«درجۀ ارزشی را که برای خود قائل هستید بالا ببرید.

انسان‌هایی که در رابطه باارزش‌های خود میزان قابل‌سنجشی ندارند، به ظرفیت‌ها و استعدادهای خود به‌ندرت دسترسی پیدا می‌کنند. ریسک‌های لازم را انجام نمی‌دهند، از محکوم کردن خود لذّت می‌برند، به دیگران اعتماد نمی‌کنند و درجاهایی که لازم است پیشگام باشند، در خط آخر سیر می‌کنند. آیا می‌توانید میزان ارزشی را که برای خود قائل هستید بالا ببرید؟

اگر بخواهی تو هم می‌توانی.

هنگامی‌که با بی‌احترامی و ارزش قائل نبودن به خودتان چیزی و یا فرصتی را از دست دادید برای به وجود آوردن عکس قضیه، قادر به انجام دادن هر کاری در خود باشید تا عصبانیت را به ‌حداعلا برسانید. به علت شرایط موجودتان حتی تحمل یک روز وحشتناک و یا غیر قابل تحمل را هم نکنید. اگر اعتقاد مذهبی‌ای دارید که ریشۀ عمیقی در شما دارد از آن استفاده کنید. خیلی از ادیان به مریدانشان یک اعتماد قوی درونی می‌دهند.

انسان‌های دیگر را تربیت کنید. به آن‌ها برای جذاب نمودن زندگی‌شان راه و مسیر را نشان دهید. به آن‌ها خدمت کنید. به کسانی که به‌تنهایی نمی‌توانند به خواسته‌هایشان برسند کمک کنید. برای موفقیتشان به آن‌ها انرژی دهید و ضمن انجام این امور، موفقیت درونی خود را نیز زیر نظر داشته باشید. برای رشد شخصی خود اهدافی مشخص نمایید. در شروع هرروز از خود بپرسید: امروز بر روی یکی از اهدافم برای کار کردن چه نامی باید بگذارم؟

در راستای این اهداف و تحققشان، اجازه دهید درک و فهمتان به سطح بالاتری برسد.

یک لیست از موفقیت‌هایتان را در ۱۲ ماهه اخیر تهیه کنید، این لیست را بررسی کنید. شاید هیچ‌کدام از این‌ها در کتاب رکوردهای گینس جای نگیرد، اما شما در زندگی دیگران نقش داشته‌اید.

با کسی که دیدگاه‌هایش برایتان مهم است درخصوص اینکه چقدر برای خود ارزش قائل هستید صحبت کنید. برای پاسخ این فرد که به شما خواهد گفت که چقدر ارزشمند هستید و گذراندن یک شوک حاضر باشید.

متنی در پاسخ به این پرسش‌ها بنویسید: کدام تجربۀ زندگی‌تان باعث کوچک شمردنتان شده است؟ با این حس چه بدل‌هایی می‌دهید؟ این شما را چقدر به عقب برمی‌گرداند؟ در رابطه با آن‌ها برای تغییرشان به‌اندازۀ کافی عصبانی هستید؟ برنامه‌تان چیست و چه موقع شروع خواهید کرد؟

ستاره‌ها را فقط زمانی می‌توانید ببینید که هوا به‌اندازۀ کافی تاریک شده باشد».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۶۵ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۶۵ صفحه

قیمت:
۶۳,۰۰۰
تومان